marți, 2 noiembrie 2010

Hobby or not to be !

A sosit momentul destăinuirii.Sunt dependent de hobby.Nu pot  concepe viața fără un hobby.Fie că este vorba de colecționat,fie că e vorba de motroșit ceva cu mâinile.Trebuie să fie mereu ceva ce să mă preocupe.Sunt colecționar,adun lucruri :), dar nu despre asta vreau să vorbesc acum. Am descoperit fotografiatul.Tot „răul” acesta mi se trage de la soacră mea.Am hotărât împreună cu prințesa consoartă să-i cumpărăm mamei ei,amatoare de fotografiat,un aparat de fotografiat digital.Zis și făcut.Astfel am plonjat în oceanul aparatelor de fotografiat.Abundența și diversitatea oferită de piață și numărul mare al modelelor mi-a dat amețeală în cap.Am navigat în toate direcțiile și am început să mă simt mare navigator,marinar(sic!).De plăcerea navigației pe internet în căutarea aparatului de fotografiat ideal și purtat pe valurile de aparate de fotografiat oferite am ratat ziua de naștere a soacrei. Am ratat-o sub aspectul cumpărării unui aparat de fotografiat la timp.Treaba s-a rezolvat ulterior,nu m-am complicat,n-am stricat relațiile,nicio grijă totul e perfect,la fel cum era înainte.Unde voiam să ajung,cu povestea aceasta,este faptul că eu am rămas scufundat adânc în lumea aparatelor foto,a pixelilor, megapixelilor,a focusului și chiar a zoom-ului.

8 comentarii:

  1. - Mărturiseşte, fiule!
    - Sunt un om bun, nu fur, nu mint, n-am omorât pe nimeni.
    - Atât?
    - Sunt dependent.
    - De ce?
    - Printre altele de fotografiat.
    - Pentru asta eşti iertat, fiule!
    - Şi am un blog.
    - Fiule, pentru astă faptă bună ţi se iartă muuuulte păcate!
    ...
    [:)]

    RăspundețiȘtergere
  2. :),chiar n-am omorât pe nimeni,Irina.

    RăspundețiȘtergere
  3. E perfect sa ai un hobbby, e si indicat, si e mai mult decat omeneste. Intrebarea vine insa in felul urmator: doar unul? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo,nu unu,sigur unu nu ajunge!Dacă îți vine de-o schimbare,ce faci cu unul singur? Și nici nu este în glumă.Treaba asta cu îndeletniciri de timp liber este foarte serioasă.

    RăspundețiȘtergere
  5. se-cret, secretos ai mai fost! Și eu sunt amatoare de fotografiat, de fapt toată familie e!
    Se vede că ai acest hobby, dar ai și pasiunea de a fotografia pisici, flori, deci lucrurile care fac viața mai frumoasă.
    Felicitări și sper să ne mai încânți cu fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiind „ultima achiziție” și cea mai proaspătă în materie de hobby-uri este evident că entuziasmul e la culme. Aparatul de fotografiat pe care-l folosesc acum e bun,oferă posibilități așa că merg înainte. Vor veni pisici și flori și altele,promit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aşa-i că nu te mai lasă ea acum (adică fotografiatul)? Ştiu cum este. Te prinde şi nu-ţi mai dă drumul. Dar nici noi nu ne chinuim să scăpăm de el. :D Mie cel puţin, îmi aduce foarte multe satisfacţii. Numai sufleteşti, dar este exact ceea ce caut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Așa-i,Carmen,exact cum spui.La mine încă înzestrarea nu e terminată.Acum umblu după obiective.Da e plină de satisfacții preocuparea asta.

    RăspundețiȘtergere