marți, 14 decembrie 2010

Perfecționista

tânăra perfectzionistă.

10 comentarii:

  1. I se arată un viitor frumos în faţă!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. este bine cand tinerii sunt asa...frumosa pustoica...

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine,într-adevăr,să fie perfecționiști.Este bună și drăguță și și și...Nu mai zic,să nu roșească.Mulțumesc Gabriela.

    RăspundețiȘtergere
  4. O placi instant! :) Mă gândesc ...atenţia pe care o are la curăţatul rădăcinoasei ăleia o vedeam şi la Sori, cînd îmi dădea cârlige pentru întinsul rufelor..sau când ducea gunoiul.
    Se-cret, devenise dusul până la containerul de gunoi un gest cu o anume religizitate parcă, ea îndeplinea un ritual, nu căra o găleată! :))
    Fetiţa asta e nepoata ta, aşa-i? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumuşică foc fetiţa. Atât de concetrată pe munca ei... altceva nu mai contează. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,Irina, este exact așa și ea.Este fiica cea mare(încă nu are 9 ani) a fiului lui soră mea,care are săptămânat 1-2 zile la noi (după școală).Părinții în „viteza” în care trăiesc și există n-au timp pentru îndeletniciri mici și „neimportante”.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc Carmen.Așa era,în acel moment pătrunjelul acela era cel mai important lucru de pe lume,mai ales că era primul pe care a fost însărcinată să-l curețe.

    RăspundețiȘtergere
  8. cu atentie si maiestrie. Nepoata lucreaza si bunicul o urmareste cu coltul ochiului, sau al obiectivului, daca pot sa spun asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevărat,Gabriela.
    PS:nu mă pot lăuda că e nepoțica mea,dar mă pot lăuda că e nepoțica surorii mele.Colțul ochiului și obiectivul,așa este,de veghe mereu.

    RăspundețiȘtergere