sâmbătă, 11 decembrie 2010

Precipitații în deșert...

...ce pot să adaug mai mult ? Deșerte precipitații...

20 de comentarii:

  1. hehe... secretosule... nu ştiam că taman tu eşti moşu :D Să şti că am fost foarte cuminte :D

    Mi-a plăcut sucirea cuvintelor şi în spatele unei fotografi, ai lansat şi o întrebare sau doar o constatere...
    "Lacrimi in zadar
    Suferinta in dar
    Tie ce-ti ramane
    Doar un gust amar"
    (Lacrimi în zadar - Conexiuni)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da te pricepi la fotografii, nu gluma :)Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos boboc. El însuşi pare un strop de ploaie. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce floare este? E minunată.Şi bobiţele de app ce se preling par nişte nestemate ce dau frumuseţii strălucire.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aa,Cristian,eu sunt alt moș:D,poate Moș barbă albă.Sigur că ai fost cu minte,știu eu bine.Conexiunile tale îmi plac

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu,Teo,încă nu,dar știu măcar că-s pe drumul bun!

    RăspundețiȘtergere
  7. Irina,m-am uitat la proprietăți și fotografia a fost făcută în 3 Noiembrie anul acesta.Nu-i veche tare:).

    RăspundețiȘtergere
  8. e veche! :-p
    dom' profesor de senin, certamente că între timp s-a luminat cerul.
    tu m-ai învăţat! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Stropi de suflet,trandafir japonez/Hibiscus,e bobocul.

    RăspundețiȘtergere
  10. s-a luminat/înseninat cerul dar precipiațiile au rămas deșerte și pe ele le boceam

    RăspundețiȘtergere
  11. srrope de viata,de verde si rosu in desert...frumos

    RăspundețiȘtergere