marți, 7 iunie 2011

Boboc

boboc de floare de cactus din toamna trecut.

8 comentarii:

  1. nu imi plac cactusii...dar florile lor da...au ceva aparte...
    o sa vedem si cum a evoluat bobocul? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că o să îmi fac şi eu o expoziţie... Am acasă şi o grădină, şi un grădinar pe cinste!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pandhora,nu-ți plac,cactușii,pentru că ați avut neînțelegeri în trecut?
    Acest boboc este din Septembrie trecut,voi posta poate flori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Max Peter,abia aștept!Sunt convins că va fi foarte reușită expoziția ta:))!
    Am încredere deplină și perfectă,în grădinar !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. De fapt grădinarul e... grădinăriţă, dacă aş pune eu mâna... Sunt nepriceput la aşa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este perfect și grădinăriță!De ce n-ar fi!Poate este chiar mai multă sensibilitate și gingășie!Uneori puțină bunăvoință este un foarte bun instructor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ascunde o promiţătoare floare. :) Numai la tine am reuşit să văd atâtea flori de cactus. Care mai de care mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen,nu știu ce m-a pus să scot fotografia asta din Septembrie trecut și s-o postez.Ieri am văzut că se ascunde ceva în spatele acestei întâmplări!Nu mai adaug,acum,nimic,dar va urma...

    RăspundețiȘtergere