joi, 30 iunie 2011

Și-a pierdut capul...

...se poate întâmpla și celor mari!

30 de comentarii:

  1. or isi hidrateaza fata cu iaurt... numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarul ca e greu sa rezisti unui pahar cu lapte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, ha! ce poză faină! Mi-am amintit de o mâţă a mea care şi-a băgat capul într-un borcan în care fusese ceva untură! Vă daţi seama cum a scos capul de-acolo? Noroc că au lins-o "colegele", că era toată unsă pe cap! :D
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simpatica e fotografia :))

    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. pardon pisica! am gresit! Scuzati:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ori, precum Narcis, își admiră fața în oglinda alb- lăptoasă..

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred Robert.Stănică,este băiat și nu folosește măști hidratante:))!
    O zi minunată și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da pandhora e și gustos și sănătos un pahar de lapte!

    RăspundețiȘtergere
  9. E drăguț,Alexandru!Poate astfel a adus pisica o gustare „colegelor”!
    O seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. fosile și încercarea a meritat!N-a fost fără rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc C.L.M.!
    O zi plăcută si o seară liniștită să ai și tu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am înțeles,nu-i nicio problemă C.L.M.!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu Sophie,n-a găsit nicio comoară acolo,dar măcar s-a săturat Stănică al nostru și n-a trebuit să „spăl” vasele eu!

    RăspundețiȘtergere
  14. INCERTITUDINI,poate ai dreptate!Va trebui să-l urmăresc puțin pe Stănică,să văd dacă prezintă semne de narcisism :))!

    RăspundețiȘtergere
  15. Hahaha!Chiar şi l-a pierdut! Ce drăgălaş! ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. IULISA,Stănică este alintat pentru că el,conform legilor selecției naturale,era sortit pieirii.Nu trebuia să supraviețuiască în mod normal,dar noi nu l-am lăsat să piară și astfel a devenit un pisoi adult normal.
    Stane are voie să facă năzbâtii:))!
    PS:fratele lui e Brane/Brănică(de la Stan și Bran).

    RăspundețiȘtergere
  17. Mirela,Stănică are statutul de mâț preferențiat.
    Cu toate că este un pisoi comun,fără nimic special,este mâț drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. marturisesc...il iubesc pe Stanica cel norocos :)

    RăspundețiȘtergere
  19. pandhora,mă bucur că îl iubești pe Stănică!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vrea sa-si scoata impuritatile din ten. Stie pisoiu' ce stie. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ștrengarul,nici nu mi-a zis că se pot scoate impuritățile din ten și prin această metodă.
    Mulțumesc Lillee că mi-ai adus tu la cunoștință!

    RăspundețiȘtergere
  22. Dar si l-a pierdut cu folos. :D Si-a pierdut capul, dar burtica-i satula, in schimb.

    RăspundețiȘtergere
  23. Bineînțeles Carmen,că a fost cu folos!!!
    Mai nou Stănică are poftă de mâncare.Mai demult era cam mofturos,că fiind subdezvoltat a fost tratat cu specialități.Acum văd că nu mai alege mâncarea,merge orice numai să fie mult!:D

    RăspundețiȘtergere