miercuri, 19 octombrie 2011

Miercurea fără cuvinte(35)-La mulți ani CARMEN !

Nimic nu putea fi mai potrivit decât asta,ca
astăzi în Miercurea fără cuvinte să fie ziua de naștere a lui CARMEN !
LA MULȚI ANI MULTĂ,MULTĂ SĂNĂTATE ȘI FERICIRE
ALĂTURI DE CEI DRAGI
ȘI ÎȚI MULȚUMIM PENTRU CĂ EȘTI AICI CU NOI !!!

23 de comentarii:

  1. Frumos! I-am pregătit şi eu un buchet de flori... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti un adevarat artist!
    Ma bucur ca am trecut azi pe la tine.Am aflat o veste ce trebuie transmisa mai departe...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gingaşă floare oferită gazdei noastre.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! sunt deosebit de impresionata de gestul tau! îti doresc deasemenea multa sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani! şi din partea mea, minunatei:)
    multă sănătate şi gînd bun ei şi aducătorului veştii

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Si sa se indeplineasca tot ce-si doreste! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mestesugit in vorbe,
    Precum Cella, de as fi,
    Buchet asemenea,
    Lui Carmen,eu i-as darui.
    Dar pana el apare...
    Cu drag, incerc sa ii ofer
    Un pic,din sufletul meu mare.

    La Multi Ani!
    Madi si Onu

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar daca vii pe bloguri numai in Se-cret,sa-ti fie bine si saptamina asta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar daca n-ai mai fost pe bloguri,nici macar in se-cret,in speranta ca esti bine,sa-ti fie si saptamina asta ca florile,ca jocul pisicutelor,ca prietenia!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa ai un sfirsit de saptamina (si nu numai),placut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Azi am vazut sponsorii de aici si am constatat...
    Poate ca gresesc,dar daca nu gresesc,ma bucur.
    Sa-ti fie buna si saptamina asta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am vazut ca ai mai scris, te asteptam cu nerabdare! Multa sanatate si putere va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  13. E cald de parca se pregateste de primavara.Nu m-ar mira sa vad castanii infloriti.
    Sa-ti fie buna si saptamina asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Craciun fericit, cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Craciun Fericit! An Nou linistit cu multa sanatate si impliniri va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Craciun Fericit! NU STIU UNDE SA TE GASESC IN ALTA PARTE!

    RăspundețiȘtergere
  17. An nou fericit!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, sanatate si bucurii cate nu poti duce! Sa-ti fie numai bine!

    RăspundețiȘtergere