miercuri, 5 octombrie 2011

Miercurea fără cuvinte(34)-La mulți ani Carmen Negoiță !

Carmen îți doresc La mulți ani,multă multă sănătate și fericire!
Să continui să fotografiezi lucruri minunate și să ni le prezinți pe blog.Îți doresc să fii iubită și fericită și să-ți fie bine în viață.
Se alătură la urări și pisoii ,reprezentați prin cea mai tandră pereche pe care o am aici,Tina și Gino.
Îți dorim tot binele din lume!
și îți oferim și-o floare

LA MULȚI ANI Carmen !
În această Miercure fără cuvinte, care este foarte specială pentru mine pentru, nu pot rămâne fără cuvinte pentru că este ziua de naștere a primei mele prietene virtuale din blogosferă și mă simt obligat să-i transmit urărire mele de bine!!!
Miercurea fără cuvinte,din împărăția dintre vis și realitate(2) a lui CARMEN




30 de comentarii:

  1. Superbe fotografii! Asa cum ne-ai obisnuit intotdeauna! Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos ca mai dai pe aici! ia sa vorbesc eu cu Carmen, sa serbeze ziua mai des decat o data pe an! ;)
    Trandafirul este deosebit de frumos. Elegant gestul tau!
    Ultima fotografie cu Tina și Gino este adorabila!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Sergiu!
    Superbe pozele tale..
    îmi era dor să le revăd!
    Zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari lui Carmen!
    Pisoii sunt nemaipomeniti :)
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani prietenei tale !
    adorabili cei doi pisoi...eee...nu te poti pune cu tandretea pisiceasca :))

    RăspundețiȘtergere
  6. În mare secret mâţele s-au adunat să strângă trandafiri pentru doamne şi domnişoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha, Lumix de la panasonic...bun!
    Nazdravane cele mici din neamul pisicesc :-j

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani !

    dar ce tandrete intre pisicile alea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. acum realizez ca mi-ai lipsit cu pozele tale superbe! bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani, prietenei tale !
    O zi frumoasa ! Numai bine, Sergiu !

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos !
    La multi ani, Carmen !
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt adorabili Tina si Gino
    La multi ani! si din partea mea

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine te-am regăsit!
    Îi urez şi eu un călduros "La Mulţi Ani"! Te felicit pentru gestul galant şi frumuseţea trandafirului!
    Uite, micuţii parcă au mai crescut. Îmi închipui ce năzdrăvănii sunt în stare să facă...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte tandru cuplul din imagine, "La Mulţi Ani!" sărbătoritei şi din partea mea

    RăspundețiȘtergere
  15. :D Lazy cats:) Dragute:) La multi ani si din partea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Deosebite forogarfiile si gestul pentru prietena virtuala! :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoasa urare! Si frumoasa pereche pisiceasca!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mereu esti aproape de suflet,OM bun!
    O urare mai frumoasa nici ca se putea.

    RăspundețiȘtergere
  19. La mulţi ani prietenei tale !
    Pisicile sunt adorabile, iar fotografiile, o minune, mai ales ultima. Câtă tandreţe !

    RăspundețiȘtergere
  20. De-acord, 100%!
    Sa ne traiasca toate Carmen-ele si noi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoase imagini, deosebite!
    La multi ani prietenei,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. Un crâmpei de mângâiere,,CRÂMPEI DE SUBLIM”
    Superb trandafirul pt Carmen!LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  23. Simpatice pisicutele! :) Multi ani traiasca prietenei!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc mult, mult, mult. Uite ca surprizele nu contenesc sa mai apara... impreuna cu tot neamul pisicesc din curte, pe care am ajuns sa il ador prin intermediul fotografiilor tale. Trandafirul este absolut adorabil.
    Multumesc din toata inima pentru toate surprizele si toate cuvintele dragute care mi-au mers la suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Pisicii tăi sunt niște scumpi alintați!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce mult mi-au lipsit fotografiile tale! Stii pisicii astia ai tai devenisera cumva parte si din viata noastra...
    Gino nu e Orange? iar Tina... cred ca am stat vreo 5 minute sa admir ce interesant si cat e de frumos tigrata... mai mare dragul!
    Ai mei se bat infiorator de tare, in curand o sa isi scoata ochii daca nu ii castrez...
    ce mai face 16? Dar piticii, ultimii trei? lamaiul a dat in rod? Ati cules cactusul?
    Vezi cum ne lasasi cu ochi-n soare?:))

    RăspundețiȘtergere
  27. O noua saptamina buna,sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumoase pisicutele. Chiar mi-era dor de zgatiile astea mici!

    RăspundețiȘtergere