miercuri, 14 septembrie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (33).

Miercurea fără cuvinte cu 103(minimum)participanți! Felicitări tuturor!!!

36 de comentarii:

  1. Bine ai (re)venit!
    Ia uite ce frumuseţe! Parcă ar fi una din surorile mele, Violeta şi Viorica...

    RăspundețiȘtergere
  2. albastru-indigo....superba culoare...
    pare a fi o petunie dar eu nu am vazut inca petunii de aceasta culoare....as vrea sa-i pot simti mirosul...

    RăspundețiȘtergere
  3. un albastru..electric :)

    felicitari - sper sa se depaseasca ultimul record

    RăspundețiȘtergere
  4. Max Peter,într-adevăr sunt frumoase surorile tale!Să-ți trăiască!

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora,da așa este,e o petunie,dar nu are miros!Nu ai pierdut mirosul.Toată minunea este optică!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti Îngerul clubului MfC! Un noou record, datorita tie!
    Multumim pentru minunata petunie!pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ca mai apari din cand in cand macar si la Miercurea fara cuvinte! Frumoasa imagine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum apari o data pe saptamâna si concentrezi într-o singura poza tot ce puneai înainte în zeci.

    RăspundețiȘtergere
  9. Supera culoare are petunia ta!
    Ma bucur nespus ca ai reaparut!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. bine ai revenit, Se-cret!
    frumoasa petunie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce zambet mi-a inflorit mie pe fata cand am vazut postarea...:). Multa fericire si sanatate alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Noa serbus. Frumoase flori ai adus cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasa petunia si e bine ca se vede un picut de cactus.Sa nu uitam ca undeva,ceva poate sa intepe...
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutare, Sergiu, ma bucur ca nu ai renuntat la aparitiile tale, chiar meteorice. Sper sa revii deplin in blogosfera :)

    RăspundețiȘtergere
  15. inca ne incanti- multumesc de surpriza

    RăspundețiȘtergere
  16. Te salut!;
    Ma bucur ca ai revenit!
    Weekend de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  17. Violet, frumoasa si controversata culoare :D

    RăspundețiȘtergere
  18. O noua saptamina buna,sa ai!
    Cum e toamna pe la voi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Mulțumesc rokssana și scuze pentru întârzierea cu care răspund comentariului tău!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mulțumesc CARMEN,dar recordul este mulțumită tuturor celorlalți participanți.Întâmplarea a fost să fiu eu la coada listei.Frumos record,care se va doborâ!!!
    Vezi ce filozof și clar văzător sunt =))răspunzând comentariului tău după o lună și jumătate de evenimente :))!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mulțumesc minoki,mai apar din când în când și voi reveni până la urmă!
    Scuze că răspund așa târziu!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mulțumesc Dan!Asta da apreciere.Mi-e frică să nu mi-o iau în cap!
    Scuze că mi-a luat atât de mult timp să răspund comentariului tău!

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulțumesc angi,încă nu am revenit!
    Îmi cer scuze că răspund așa târziu comentariului tău!

    RăspundețiȘtergere
  24. Mulțumesc cristinaghedea,nu am revenit,dar voi reveni!
    Scuze că răspunsul s-a lăsat așteptat atât de mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mulțumesc Robert,mă bucur că te-am făcut să zâmbești!
    La fel toate bune și ție și familiei tale.Îmi pare rău că răspund atât de târziu comentariului tău!

    RăspundețiȘtergere
  26. Servus abbilbal!
    Mă bucur că ți-a plăcut floarea postată!
    Regret că mi-a luat așa mult timp să-ți răspund!

    RăspundețiȘtergere
  27. Mulțumesc mult fosile!
    Scuze că m-am mocăit atâta timp să răspund comentariului tău!
    Toate bune și foarte bune ție,doamnei tale!
    La revedere!

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut Teo!N-am renunțat,dar cu toate astea pauza e bună și mă bucur că am făcut-o.Voi reveni,mai târziu!
    Îmi pare rău că răspunsul meu s-a lăsat așteptat așa mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mulțumesc Carmen!
    Scuze pentru întârzierea cu care îți mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  30. Plăcerea este de partea mea,sophie și ea va fi și mai mae când voi reveni!
    Scuze că am întârziat așa mult cu răspunsul!

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut SoriN!
    Scuze de întârzierea cu care răspund!
    Să-ți fie zilele minunate!

    RăspundețiȘtergere
  32. Mulțumesc GABRIELA și scuze că îți răspund atât de târziu!

    RăspundețiȘtergere
  33. Nu știam asta,ganguritu :)!
    Bun venit pe blog.Urmează să trec și să descopăr ceea ce este pe blogul tău.Voi fi acolo în curând!

    RăspundețiȘtergere
  34. Mulțumesc,fosile!
    Sunt mai aproape de revenire,cu o săptămână.Voi veni cu câteva imagini ale toamnei de pe aici!
    Numai bine și vouă!

    RăspundețiȘtergere