miercuri, 7 septembrie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (32)

102 și... un nou record !!!
dacă mă burzuluiesc,să vedeți voi ce-o să fie... aveți grijă !!!
Puneți-vă pe treabă și să văd,aici,mereu recorduri !!!
Miercurea fără cuvinte,din împărăția dintre vis și realitate(2) a lui CARMEN

39 de comentarii:

  1. Pisoiul e mortal... ce dor mi-a fost de fotografiile tale! Record adevarat! Sa curga sampania! avem de serbat în primul rând reîntoarcerea ta! ce ma bucur sa te regasesc! pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai revenit Sergiu...insotit de aceasta blanita zbarlita dar cu ochisori atat de blanzi :)
    ne-ai lipsit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Heei, bine ai revenit!Cu tot cu pufosul orange :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain e mitul!
    Bine ai revenit!
    Habar n-ai cit ma bucur...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit, tigrisorule!!!! :)
    Ce vazuse?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hahaha, tare potrivita imaginea:). Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Noa serbus secretosule. Ţâne mâţa să nu mă muşte !

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineața Sergiu și
    bine ai revenit!
    Frumos pufișorul tău!
    O zi superbă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci până la urmă s-a... făcut reevaluarea evaluării, dar eu nu m-am prins!
    Welcom back!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna dimineata!
    ma bucur de revenire. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. si uite-asa se lanseaza o noua moda - pisoiul arici :))))
    bine-ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Parca e o maimuta! Si in alta ordine de ide: e frumos sa ne pui pe noi la treaba si tu sa dispari? Mie una, sincer iti spun, ca imi lipsesti din peisaj!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vezi? Daca renuntai la bloguri ar fi fost cu doi mai putini. Ma bucur ca ai revenit.

    RăspundețiȘtergere
  14. vaaaai! ce mi-e frica!?
    Pai, cine poate functiona numai in cote maxime?
    Mai un record, cateva incercari, iar un record...pai ne mai putem bucura daca stam numai in recorduri? :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Fotografia ta cu simpaticul pisoi imi aminteste de o faza din copilarie, cand motanul pe care il avea pe atunci bunica s-a speriat foarte tare de un altul aterizat nu se stie de unde si brusc langa el. Degeaba am incercat eu dupa sperietura lui sa il mangai ca sa i se aseze iarasi blanita, ca n-a fost chip pana nu s-a linistit el. =)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine te-am regasit, Sergiu! :) Stiam eu ca Tu mai ai ceva de zis ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitări CARMEN pentru inițiativă și spiritul organizatoric!Nu am terminat încă pauza și nu revin,dar asta nu înseamnă că nu urmăresc ce se întâmplă.Nu aș fi lăsat pentru nimic în lume să se piardă o ocazie de a duce miercurea fără cuvinte mai departe!Grupul și inițiativa îmi sunt dragi și importante așa că sunt cu ochii pe voi și cu gândul la voi!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mulțumesc pandhora,dar încă nu am revenit din pauză.Această postare este „umărul” pus de către mine la succesul grupului de la Miercurile fără cuvinte!
    Eu mai sunt pe ici pe colo,dar nu cu forță deplină:)!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mulțumesc Neuroanchiloza,dar asta încă nu este revenirea!Am adus doar mesajul pisoiului către participanții la proiectul Miercurea fără cuvinte!
    voi reveni mai târziu...

    RăspundețiȘtergere
  20. Mulțumesc fosile,dar nu am revenit „din pin” încă.S-a mai apropiat puțin ziua revenirii,dar nu-i aici încă!
    Numai bine,gânduri bune până atunci!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Tetris,micuțul,bineînțeles că s-a trezit față în față cu unu' mai mare decât el.S-a speriat și reacția a fost că s-a „umflat în pene”,sperând că fiind mai mare face impresie mai înfricoșătoare asupra adversarului.El e tânăr și nu știe ceea ce noi cei mai mari știm:nu întotdeauna ajută să te „umfli în pene”!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mulțumesc RobertN! Se adună material fotografiat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Servus abbilbal!
    O țin,promit,imediat cum o găsesc unde s-o ascuns!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Mulțumesc ELENA,o zi superbă îți doresc și ție!
    Nu am revenit încă,mai trebuie/vreau să stau un timp de-o parte,dar voi reveni!
    Numai bine și gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  25. Max Peter,reevaluarea s-a făcut,se face,dar încă nu s-a terminat!Acum am pus umărul la Miercurea asta fără cuvinte!
    Pauza continuă,printre altele în favoarea unor alte activități împortante și ele!
    La revedere,gânduri bune,numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  26. Mulțumesc mult principessa,dar încă nu este chiar revenirea!Numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Adevărat Alina,am prezentat pisiciarici!
    Micuțul voia să facă o impresie mai bună asupra adversarului!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu,nu-i frumos minoki și tocmai din cauza aceasta am apărut și eu cu modestul meu umăr,pus la efortul tuturor și reușita tuturor!
    Numai bine și în continuare sunt cu ochii pe voi!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu,nu am revenit Zamfir de Turda,dar nici nu am vrut să scap o asemenea ocazie,să fiu cu grupul Miercurilor fără cuvinte în momente atât de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  30. Vezi,Cleo:D!!!
    Da nimeni nu cere mereu cote maxime.A fost prima dată peste sută cu vreo două săptămâni în urmă,apoi s-a redus tensiunea și acum hopa,iar un record!!!
    Acum puțin calma și iarăși încă un record!!!
    Așa se face bine :D !

    RăspundețiȘtergere
  31. Da Carmen,este o reacție cunoscurtă la pisicile mici.Astfel vor să pară mai voluminoase decât sunt în realitate!Încearcă astfel să inducă în eroare adversarul.Și când pisoii se joacă ei între ei exersează această strategie și mereu se umflă și se „dilată”!

    RăspundețiȘtergere
  32. Da adevărat Teo și eu zic că voi avea încă ceva de zis/arătat aici,dar asta numai după încă puțină pauză!
    Gânduri bune și numai bine până atunci!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ma bucur mult ca ai revenit. Si nu oricum, ci cu un pisoi scump si frumos. Si pufos! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce bucurie!!
    Sper să nu fie doar pisica motivul..

    RăspundețiȘtergere
  35. Mulțumesc mult fosile și iartă-mă că îți întorc urările cu așa întârziere mare,dar sunt la fel de sincere cum ar fi fost în primul moment!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  36. Scuze Mirela,pentru timpul trecut!Atunci nu era întoarcerea ci doar voința de a fi părtaș la un record frumos!Acum este,revenirea,mult mai aproape!

    RăspundețiȘtergere
  37. Atunci INCERTITUDINI,era doar recordul,prin intermediul pisoiului,motivul revenirii de moment!Acum după aproape trei săptămâni sunt pe drumul revenirii!

    RăspundețiȘtergere
  38. Scuze pentru întârziere,voi trece blogul în lista mea de bloguri!

    RăspundețiȘtergere