vineri, 25 iunie 2010

Gusturi.


Gusturi,fiecare are preferința lui.

3 comentarii:

  1. Gusturi necomentate!Pe vreme de iarnă sunt acestea și „gusturi termice”.Am revăzut postarea veche și m-am delectat cu gusturile.Să trăiți La Mulți Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. un Courvoisier....tare dar delicat...mmmm
    chiar daca prefer bauturile dulci,o picatura de cognac adevarat e un adevarat rasfat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))prin ce locuri neașteptate te regăsesc pe tine pandhoraa dragă!!!
    Eu sunt puțin mai reticent făță de coniace!Am băut în timpul vechiului regim în România mari cantități de „coniac” de foarte slabă calitate,astfel că acum nu-mi mai vine nic cel de calitate superioară.Este probabil o reacție!
    Acum prefer altele cel mai fericit beau(dacă am)tescovină de casă,iar dacă nu-i și de cele mai multe ori nu-i,atunci mă consolez cu un Whiskey, dar trebuie să fie bun!

    RăspundețiȘtergere