luni, 6 septembrie 2010

Semne de oboseală


Gata,ajunge,merg la culcare că m-a răzbit oboseala.

8 comentarii:

  1. e greu să porţi atâta vară în petale!
    dar sunt sigură că florile din curtea ta mai au încă poveşti de spus. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Obosită şi totuşi frumoasă. :) Îmi place mult culoarea ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Grea e tare vara.Merită multă apriciere florile.Dacă io n-am multe povești, măcar de la flori să vină ceva frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. E obosită,mică și frumoasă.E un portocaliu intens.Și mie îmi place culoarea asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa seria. Culoare linistitoare,floare sofisticata, asa cum e si viata asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Călinutz78 să-ți închipui că florile sunt un gard viu cu multe multe frunzulișe verzi și florile sunt„înfipte”pe alocuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. #Gabriela Pană
    deși planta este de foarte mulți ani un gard viu în curtea noastră nu știu cum se numește. Promit să mă interesez,că e rușine să nu știu ce este,mai ales că e sub nasul meu de atâta vreme.

    RăspundețiȘtergere