marți, 1 februarie 2011

Flori (3)

Mirt
Cyclamen
Crin

14 comentarii:

  1. Astazi ne rasfeti cu flori cu tinuta regala, parfumate, elegante, cu linii perfecte... Minunata alegere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am admirat tot ce infloreste pe-aici ;)
    o adevarata revelatie! Imi plac florile inflorite, mai ales in toi de iarna, cand frigul si non-culoarea ma dispera.

    RăspundețiȘtergere
  3. La inceputul unui februarie friguros florile astea minunate aduc numai caldura in suflet!
    Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am încercat,Carmen,iar dacă am reușit măcar puțin mă bucur tare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc Daliana,mă bucur că îmbunez puțin acest Februarie și îmi pare rău că nu-mi stă în putere să fac mai mult!Zile frumoase și plăcute îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un cyclamen delicat şi extrem de frumos. Deosebită floarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Așa este Carmen.Am material de fotografiat,acum sunt 15 ghivece de Cyclamen presărate prin curte.Mă pot plimba din „floare în floare” cum vreau eu :))

    RăspundețiȘtergere
  8. se-cret spunea...
    Bun venit eclipsademarte,mă bucură faptul că găsești aici lucruri care îți încântă ochiul.Ești așteptată și binevenită oricând!
    1 februarie 2011, 11:11

    RăspundețiȘtergere
  9. fOARTE FRUMOASE FLORI. DACA MAI AI POZE SA NE INCANTI...MAI POSTEAZA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc pentru vizită și pentru aprecieri.Așa voi face Minoki.Sunt o „victimă” relativ proaspătă a acestui hobby(fotografiatul)așa că fotografiez tot ce este în jurul meu.Rezultatele vor fi aici pe blog.Ești invitată și așteptată să vii oricând vrei!

    RăspundețiȘtergere