marți, 26 iulie 2011

Culori.



26 de comentarii:

  1. prima floare este pur si simplu superba superba...
    are o culoare fantastica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca prima stiu ce e. foarte frumoase, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trei frumuseţi minunate! Trecerea de culoare de la roşul aproape cărămiziu la rozul pal e încântătoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o splendoare de gradina!
    Minunate culori! Predispun la dulce visare!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus secretosule. Iar ai găsit nişte flori mândre rău de tătului tăt.

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe culori... ai idee cum se numesc florile din prima fotografie?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cele din prima poza sint minunate.Si par sa fie pe pom,nu individuale.
    De fapt,norocul lor ca sint pe pom,ca cu atitea mite cu personalitate,cred ca greu mai pastrezi ceva de la nivelul solului pina pe la doi trei metri mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt asa frumoase culorile tale , drga se-cret . sunt ale florilor numai ca cel ce lea- surprins le rezonat mai intai cu cele din propriul suflet ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. pandhora este tare spectaculos copacul acesta,Coral tree(Erythrina x sykesii).Este fotografiat în urmă cu vreo 3-4 luni.Întâi sunt florile,fără frunze și apoi cresc frunzele.

    RăspundețiȘtergere
  10. robert,copacul se numește Coral tree(Erythrina x sykesii)și înflorește mult mai devreme,primăvara.Mă bucur că ți-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc Peter Max!Primele flori sunt într-adevăr deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acuarele,acest copac nu crește în grădina mea,pur și simplu din moteve de spațiu.Este destul de limitat spațiul pe care îl am țn curte.Este nu departe de mine la vecini.Sunt în locul meu mai mulți copaci de felul acesta.Sunt într-adevăr spectaculoși când înfloresc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Servus abbilbal,drept îs mândre rău,dar baiu îi că n-o ieșit amu!Pe caldu ăsta nu mai iese nimic p'aci.Sunt fotografii făcute cu vreo 3-4 luni în urmă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si pe coclaurile noastre e plin de flori de cele mai diferite forme si culori. Doar, sunt mai mici. Sunt florile salbatice, adevarate, mulkte dintre ele sunt utilizate pentru leacuri.

    RăspundețiȘtergere
  15. Natura e un pictor minunat, desavarsit, nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Da Gabriela,prima este o super culoare.Copacul se numește Coral tree.Asta am găsit pe net despre copacul acesta http://tree-species.blogspot.com/2008/06/coral-tree-erythrina-lysistemon.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Adevărat,fosile,este floarea unui copac.Iată ce am găsit pe net despre el:
    http://tree-species.blogspot.com/2008/06/coral-tree-erythrina-lysistemon.html
    Norocul adevărat că pomul nu-i la mine în curte!Cât despre păstrat pe sol,adevărat,praf și pulbere rămâne și da trebuie la înălțime că pisicile sar și se cațără!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mulțumesc mult Alm,pentru aprecierea muncii mele.Mă străduiesc și îmi face plăcere s-o fac așa că sper că e treba corespunzătoare:)!

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasă preocupare,Zamfir de Turda.Mi-ar face plăcere și mie să umblu,să cunosc și să fotografiez acele plante sălbatice.Mi-ar face plăcere să cunosc aceste plante.De frumos lucru ai parte!

    RăspundețiȘtergere
  20. Așa este Teo Negură,natura este un artist perfect și desăvârșit!
    Noi trebuie doar s-o iubim și s-o îngrijim.

    RăspundețiȘtergere
  21. Din prima mi-as face un colier,pe a doua as pune-o in par,iar din ultima mi-as croi o rochie de vara!

    RăspundețiȘtergere
  22. Excelente alegeri angi!Colierul nu va ține tare mult timp dar cât va ține va fi frumos!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce culori minunate! Ceva de vis! Felicitări pentru aşa poze!

    RăspundețiȘtergere
  24. Prima este deosebita. N-am mai vazut-o pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  25. Adevărat Carmen,este o floare deosebită a unui copac deosebit.Iată ce am găsit pe net despre acest copac:
    http://tree-species.blogspot.com/2008/06/coral-tree-erythrina-lysistemon.html

    RăspundețiȘtergere