luni, 18 aprilie 2011

Floare de cactus

...din asta fructe se vor face !

30 de comentarii:

  1. florile de cactus mi se par fascinante; cand am vazut prima data un cactus inflorit am fost convinsa ca i-a prins cineva floarea si nicidecum ca ii apartine

    RăspundețiȘtergere
  2. au trecut opt luni de la prima floare de cactus
    îţi vine să crezi ?
    să ai o zi frumoasă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este ca o coroana! minunata planta! si ce combinatie frumoasa, verde si galben! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta floricica :)
    uite ce intamplare...si eu am postat azi flori de cactus si...o poveste cu un cactus :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac fructele de cactus ... sunt un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si apoi se pot manca?
    Desi tin tare putin,florile de cactus sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe toti care, anterior, mi-ati pasit pragul, va astept cu drag si la noua adresa !
    http://aceeasidamafaracamelii.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai cat de frumoasa este! Dar, din cate stiu eu, florile de cactus sunt destul de rare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cactusii in floare reprezinta o adevarata feerie,

    RăspundețiȘtergere
  10. frumos, cu un plus pentru al doilea cadru ... asteptam fructele (yami yami)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbe florile. Pacat ca nu tin mai mult de o zi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cand eram mai mic, mama mea avea foarte multe flori, printe care si un cactus, care avea cam 70 cm inaltime. facea flori cam odata pe an, dar pentru mine marea dezamagire era, ca rezista doar 24 de ore. inflorea doar pentru o zi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac florile de cactus. Din pacate, le-am admirat doar in fotografii, pentru ca singurul cactus pe care l-am avut vreodata, n-a binevoit sa infloreasca vreodata. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevărat Sophie.Sunt fascinante florile de cactus.Floarea de aici este floarea unui cactus cu fructe comestibile,care înflorește mult.Nu este cea mai spectaculoasă floare de cactus.Cu toate acestea este frumoasă și delicată.

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina,ăsta e cactus comestibil,și nu Cereușul care e postat în postarea amintită de tine.Acela sper să înflorească în August sau Septembrie.

    RăspundețiȘtergere
  16. CARMEN,vor fi flori mai jos,care vor fi mai ușor de fotografiat.Aceste flori sunt la vreo 3m.înălțime.

    RăspundețiȘtergere
  17. Regret,pandhora,dar n-am putut vedea până acum nici blogul tău(și nici multe altele)dar sper să ajung spre dimineață să văd florile de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt bune Alicee,dar personal mă deranjează sâmburii mici și numeroși ce se găsesc în fruct.

    RăspundețiȘtergere
  19. Da Angi,se coc în toiul verii,fructele sunt acrișoare și se servesc reci(din frigider)

    RăspundețiȘtergere
  20. Dama fără camelii,mulțumesc pentru invitație,voi fi acolo în curând.Bine ai venit aici,pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Irina,acest cactus cu fructe comestibile,este foarte comun prin locurile astea.Crește sălbatic la marginea drumului,se plantează ca să formeze garduri.Florile și fructele sunt des întâlnite.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cristian,vremea fructelor de cactus este vara.Vor fi prezente cu siguranță pe blog la vremea lor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Minoki,este foarte adevărat,dar în cazul acesta măcar sunt multe din ele!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin,sunt flori de cactus care rămân deschise chiar mai puțin de 24 de ore.Sunt care rămân deschise 3-4 ore noaptea,așa sum a fost cazul cactusului ce-l am în curte și a înflorit în luna August și Septembrie anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  25. Adevărat Carmen,cactușii în zonele în care nu sunt endemici,au „toane” și înfloresc mai greu(mai rar)dar merită de așteptat!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cred fly2sky,că vor fi flori puțin mai jos și mai accesibile fotografiatului.Astea sunt prea sus și greu de fotografiat pentru mine.Da sunt speciale florile de cactus.

    RăspundețiȘtergere