miercuri, 13 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (13)

de aici a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte!
P.S:este pe drumuri.                                            








50 de comentarii:

  1. Frumos arata si pomul incarcat si florile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să mănânce portocale mirosind o floare.

    Noa serbus.

    RăspundețiȘtergere
  3. si portocale si flori...imi imaginez mirosul de citrice...proaspat....
    excelent mod de a-ti incepe dimineata:)

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau sa culeg si eu mandarine; de ce doar mere, prune ..... Te rog sa anunti daca ai nevoie de ajutor la cules :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunatie! cred ca si parfumul florilor e pe masura...seamana cu ceva de la noi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce floricele gingase, si miros de portocali! Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  7. O incantare sa stai la umbra unui portocal cu fructe si flori.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum ar fi să-ţi infloresca portocali în poartă .Putem doar să ne inchipuim..

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos...
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat.
    Dacă ți-a plăcut în paradisul meu
    mai poposește și altă dată!
    O zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Portocali in floare! Si in rod! Interesant, stiu doar ca portocalii rodesc bianual. Florile de portocal sunt divine, au un miros exceptional, am avut un parfum unicat cu aroma de flori de portocal. Minunate fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand ma gandesc la cozile de dinainte de '89 la portocale, si de cate ori n-am "apucat" nici una!... Si cand vad minunea asta de copac... Zic ca e din Rai desprinsa!
    Superb, superb. vreau si eu un portocal!! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    Bun regasit!
    asa-mi imaginez eu raiul... cu flori de portocal si de mandarina! Au un parfum DIVIN!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte tare ,si flori si fructe la prezent, ce minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. asa ceva înca nu am mai vazut! Superb! Eu am pe pervaz în sufragerie, o copie în miniatura :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. inspirate fotografii. vantul deja adie cu mirosul florilor de portocal. multumesc. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Irina,așa este pe strada paralelă cu strada mea,strada Portocalelor.Miroase frumos pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  17. Da,Tetris,chiar arată bine acum pe strada aceea.

    RăspundețiȘtergere
  18. Servus abbilbal.
    Este un mic necaz,pomi nu-s altoiți și fructele nu-s comestibile.Plăcerea este doar pentru ochi și nas.Premeditat nu s-au altoit pomi să nu fie ispită pentru „culegători”

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai dreptate pandhora,este o nebunie pentru simțurile relevante să treci prin zonă.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ajutorul la cules este bine venit oricând,Sophie!Nu la acești pomi,care au fructe necomestibile.Sunt pur ornamentali pomii de pe marginile acestei străzi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Este minunat într-adevăr,sophie!Mirosul seamănă în oarecare măsură cu mirosul de flori de salcâm.E plăcut fără îndoială.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mulțumesc,la fel și ție Alicee.Sunt întradevăr foarte gingașe și frumos mirositoare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Așa-i,Angi,e tare plăcut să faci asta.

    RăspundețiȘtergere
  24. SoriN,poate avea și aspecte mai puțin plăcute.De exemplu,fructul este incomestibil și apoi se scutură și florile de asemenea se scutură(parcă a nins pe sub pomi)!Dar SoriN nu sunt plângeri ne bucurăm de ceea ce e plăcut și rezolvăm problemele!

    RăspundețiȘtergere
  25. ELENA,mi-a făcut plăcere să vizitez paradisul tău și cu siguranță voi reveni acolo.Și tu ești bine venită oricând să vizitezi la noi.

    RăspundețiȘtergere
  26. Așa este Mirela,sunt două recolte anual.Fructele în acest caz sunt neimportante, nefiind comestibile.Rămâne doar plăcerea de a vedea florile și de a simții mirosul lor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Da acuarele,mai țin minte aspectul despre care vorbești.Am avut parte de el în trecut.Portocal poți crește în ghiveci.Este posibil,sunt chiar miniaturali.Încearcă să cauți.

    RăspundețiȘtergere
  28. Bun revenit andreiraduM!
    Nu-i raiul pe pămât deloc.Este o mică localitate în sudul Israelului:)))!
    Parfumul este divin întra-adevăr,cu toate plantele ce cresc pe străzi.

    RăspundețiȘtergere
  29. IULISA,este tocmai timpul celei de-a doua înfloriri și astfel se suprapun ambele,fructele coapte și florile.

    RăspundețiȘtergere
  30. CARMEN,este spectaculos într-adevăr până încep fructele să cadă.Atunci este mult de curățat.În locul unde locuiesc eu toate străzile au denumiri de flori,pomi,plante în general.De asemenea consiliul local se străduiește să planteze,dacă este posibil,pe stradă planta sau floarea al cărui nume îl poartă strada(nu este realizat 100%,dar sunt destul de multe).

    RăspundețiȘtergere
  31. ANA MARIA,mă bucur mult și te aștept să revii!

    RăspundețiȘtergere
  32. Mulțumesc tu26dor!Mă bucur că îți place ceea ce am postat.Mulțumesc de vizită și te mai aștept.

    RăspundețiȘtergere
  33. nu am mai vazut un pom cu mandarine, ai ales si flori si fructe in acelas timp!oare florile au acelas miros patrunzator preum fructele?

    RăspundețiȘtergere
  34. O, Ervin, ce splendoare ! Să fie pe înserat când luna începe s-şi reverse strălucirea-i rece peste crengile încărcate de foare şi rod copt, iar vântul să te învăluie în valuri de parfum scuturat din pom... păi mai poţi gândi la altceva afară de iubire?

    RăspundețiȘtergere
  35. eclpsademart,florile au mirosul mai pătrunzător decât fructul și diferit de mirosul fructului.Mirosul florii aduce în parte cu mirosul florii de salcâm.

    RăspundețiȘtergere
  36. Deacord cu tine Aura,în totalitate!Așa este numai iubire!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. daca puneai si un strop de parfum aici sa mirosim si noi, cum ar fi fost?:D
    o zi deosebita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  38. redsky2010 am pus io o mostră dar au luat-o la vamă.Nu avea impozitele plătite!
    Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  39. Am sosit cu intarziere la postarea ta pentru WW, dar vad ca cititorii tai nu au consumat inca toate portocalele. Mi-au mai lasat si mie cateva :)Foarte frumoase si gustoase!

    RăspundețiȘtergere
  40. Ai dreptate Irina,cititorii blogului nu au consumat fructele.Acești pomi de pe stradă sunt pur ornamentali,nealtoiți,așa că fructele nu sunt comestibile.Îmi pare rău.Cu toate că mai sunt nu-ți recomand să te servești.

    RăspundețiȘtergere
  41. Este o minunăţie portocalul. Cred că nu m-aş sătura de parfumul lui.

    RăspundețiȘtergere
  42. Bine că mi-ai spus: tocmai voiam să vin să culeg portocalele!

    RăspundețiȘtergere
  43. Ai dreptate Carmen,parfumul florilor de portocal este minunat.

    RăspundețiȘtergere
  44. Bine înțeles că am spus Florina,nu-mi pot lăsa prietenii să pățească ceva,Doamne Ferește!

    RăspundețiȘtergere
  45. Pfff... Noroc ca n-am apucat sa musc, ca tocmai terminasem de desfacut una :P

    RăspundețiȘtergere
  46. Mă bucur,Irina,că am venit tocmai la momentul oportun :)!

    RăspundețiȘtergere
  47. De-aceea nu mă grăbesc să vin la tine: dacă nu se pot mânca portocalele, doar te uiţi la ele, îmi aduci aminte de tinereţe! Aşa era şi pe la noi, cu trei decenii în urmă!

    RăspundețiȘtergere
  48. :))Zamfir,dacă asta ți-e problema,n-ai probleme!!!Se pot mânca aici portocale cât îți poate burta...și mai multe,dar nu pe stradă!
    Să nu-ți faci gânduri de portocale(este totuși un sezon!!!).

    RăspundețiȘtergere