miercuri, 20 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (14)

de aici,de la CARMEN, a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte! Vis și realitatea !

42 de comentarii:

  1. asta da colectie...colorate...amintiri :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce colectie i,presionanta. Este a ta? Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. bun, am vazut la tine: sticle, halbe...era firesc sa urmeze cutiile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu adunam pachete de tigari, desi nu fumam, doar pentru a confectiona din ele un fel de robot. Si bineinteles, colectie de servetele de masa, de ambalaje de bomboane, de timbre :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu stiu ce sa zic. Ai nimerit-o bine pentru WW.

    RăspundețiȘtergere
  6. wow cand a fost petrecerea? este un hobby?

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Salutare, man!
    Impresionanta colectie.

    SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu incerc sa le numar ca s-ar putea sa le pierd sirul. :D Dar arata frumos acolo sus si foaaaarte colorate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Primul imbold a fost sa iau o bila (imaginara),s-o arunc ,apoi sa numar cate cutii au mai ramas in "piciore".Acum mi-a trecut!:)
    Ce de firme!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhora este aproximativ 20% din colecție.Din păcate locul este marele dușman!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dozare,precum ai zis Ulise al II-lea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este a mea Minoki și s-a început în 1978,de când stăm în casa aceasta.La fel de frumoasă să-ți fie și ție ziua!

    RăspundețiȘtergere
  13. S-au văzut la mine pahare de bere,doze de bere și băuturi răcoritoare și vor mai fi câte ceva.Că eu adun tot ce un om normal aruncă la gunoi:))...și am mare noroc cu sprijinul de acasă(altfel,cine știe unde ajungeam)mă refer la „prințesa consoartă”!

    RăspundețiȘtergere
  14. OFZ,pot foarte bine să înțeleg ceea ce simte un colecționar!!!
    Oh cât de bine înțeleg.Succes la colecționat.Este o îndeletnicire care îți îmbogățește viața mult!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sophie,petrecerea „neterminată” a început în anul 1978.Este un hobby!

    RăspundețiȘtergere
  16. :))
    mulțumesc andreiraduM!
    Salutare!!!
    SĂRBĂTORI FERICITE ȘI ȚIE !

    RăspundețiȘtergere
  17. dupa pipe, urmeaza cutiile de bere. Ma astept la cutii de chibrituri. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  18. Un colecționar,Carmen,de obicei nu numără câte piese are în colecție!Asta n-are nicio importanță.
    Todeauna lipsește ceva,totdeauna este de căutat ceva!

    RăspundețiȘtergere
  19. Angi,înțeleg foarte bine imboldul!Te rog însă n-o face că în cădere se lovesc și se deformează!
    PS:dacă totuși nu te poți abține să știi că ai nevoie de o bilă mică.Sunt tare instabile pentru că nu se potrivesc bine fundurile cu părțile superioare.

    RăspundețiȘtergere
  20. Costin,adevărul este că într-adevăr există o astfel de colecție dar este atât de modestă că aproape nu merită de vorbit despre ea.
    În domeniul filumeniei poți vedea lucruri foarte frumoase aici:
    http://colectionaramodoro.wordpress.com/
    sau aici la prietenul Zamfir
    http://filumenie.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  21. Am o nedumerire...Goale sau pline...?

    RăspundețiȘtergere
  22. Vesele, colorate, tonice!
    Inainte de '89 aveau un efect si mai si!... Mi-amintesc cum ma zgaiam la orice eticheta mai exotica, imaginandu-mi, cu savoare, cum trebuia sa fi fost continutul!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. ei unite asta numesc eu inspiratie:)))
    sa ai o i "normala"!

    RăspundețiȘtergere
  24. Si cum faci sa stergi praful de pe ele? Curatenia de Pasti de exemplu? Oricum, felicitari, e impresionanta!

    RăspundețiȘtergere
  25. Lukluk,deja sunt goale pentru că în toți acești ani,cu clima și căldurile de aici ar fi explodat demult.

    RăspundețiȘtergere
  26. Da Alicee,este „munca” de 33 de ani.Ceea ce este postat aici este aproximativ 20% din colecție.

    RăspundețiȘtergere
  27. Mulțumesc mult tu26dor!!!La fel îți doresc și ție.

    RăspundețiȘtergere
  28. Dan ai atins punctul vulnerabil.E cea mai grea problemă de rezolvat.După câțiva ani începe și vopseaua să se descompună și e și mai dificil de curățat.

    RăspundețiȘtergere
  29. Impresionanta colectie ! o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  30. Haha, ce imagine puternică :D Eu îi adun și acum de pe unde merg lui frate-meu monezi și cutii de chibrituri, că de cutii de bere nu mai avea loc și nevastă-sa are și ea limitele ei :)) Pupez! Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  31. aaaaaa
    ce idee mi-ai 'dat' pentru miercurea viitoare:)
    mare mulţam
    da'vezi că berea la badoagă e metale grele ;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mulțumesc IULISA,mă bucur că îți place.

    RăspundețiȘtergere
  33. Lialia,îl înțeleg pe fratele tău pentru pasiunea pe care o are.Eu mă bucur și îi sunt recunoscător soției mele pentru faptul că are limitele aproape nelimitate. Mulțumesc „prințesei consoarte” care e cu mine atât de mulți ani și mă înțelege!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ei Dama fără camelii,sper că ești de acord că omul nu se poate neglija și trebuie să păstreze un „nivel cultural” adecvat.Ce poate fi mai adecvat decât o „bibliotecă”personală!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. CELLA,asta-i cea mai mare satisfacție pe care o pot avea!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. wooww!Ce de colectii ai !Astept cu nerabdare sa vad si altele cu siguranta nu te-ai oprit aici...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  37. Mulțumesc Gabriela.Vor mai fi „nimicuri” adunate la casa omului.

    RăspundețiȘtergere