miercuri, 15 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (22)

Criza de apă și...soluții :))
de aici,de la CARMEN, a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte! Vis și realitatea !

74 de comentarii:

  1. cum reuseti tu mereu sa gasesti flori...inedite...nu stiu...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Noa serbus. De care soluţii duci lipsă? De stropit sau de împărţire administrativă?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt mai blonda, abia dupa ce am citit ce reprezinta, mi-am dat seama ca nu-s flori. :)) Da, sunt geniala, n-am ce zice.
    Fotografiile sunt super.

    RăspundețiȘtergere
  4. fosile,poate un pic,este,dar au avut și un scop educativ.În anumite cartiere s-a ajuns la o economisire de apă.Înainte,chemările și îndemnurile la economisire n-au ajutat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pandhora,se poate întâmpla să plec de acasă fără acte sau fără portofel,dar este de neînchipuit să-mi uit acasă aparatul de fotografiat!Ăsta-i tot secretul!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Servus abbilbal.
    De picături,abbilbal,de picături duc lipsă,dar nu de picături amare!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)Drăguță ești tu Lillee!
    Într-un fel îs flori și într-un fel nu-s!Poți s-o iei cum vrei.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu stiu de ce am impersia ca florile astea arata mai bine in poza decat in realitate:)))
    O noapte linistita sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tudor,nu știu de ce:D!!!
    Poate pentru că vrei să evidențiezi „munca deosebită” a fotografului:))!!!
    PS:ai perfectă dreptate și încă nici n-a început să se cojească vopseaua!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu daca aceasta idee este minunata, dar stiu ca pozele imi plac, in special prima, felicitari! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. De fiecare dată când intru
    la tine văd ceva inedit și cu pisoi
    m-ai dat gata!
    O zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Drăguţe soluţii, comparativ cu eternele şi anostele furtunuri de apă !

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar este ceva educativ. Orice criză duce la soluţii. Mi-a plăcut mereu designul urban isteţ.

    RăspundețiȘtergere
  14. :D ce idee! interesante "flori exotice"! nu am mai vazut niciodata!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Martisoare uriase?
    Cum se economiseste apa cu ele? (scuze ca nu pricep, desi imi baui cafeaua).... :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Niciodata nu va fi criza de kitsch, insa :D Uite-asa avem ce evidentia ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. sa nu imi spui a emana si parfum....:) sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Aparențele înșală..( nu chiar totdeauna)

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/cine-rade-la-urma.html

    RăspundețiȘtergere
  19. Stranie idee de a planta flori artificiale ...

    RăspundețiȘtergere
  20. Te salut, man!
    :)
    sau
    :(
    cam asa va arata viitorul... nu prea indepartat!

    RăspundețiȘtergere
  21. Initial ma gandeam ca sunt stropitori sub forma de flori, dar dupa ce am citit comentariile am inteles ca sunt doar flori artificiale. Iar daca spui ca au avut scop educativ, atunci cred ca totusi trebuie laudate.

    RăspundețiȘtergere
  22. arata dragut, daca nu se poate altfel ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Decat nimic, e bine si asa! Macar sunt fitoase :)

    RăspundețiȘtergere
  24. felicitari fotografului vigilent...a reusit sa faca poza inainte sa se cojeasca vopseaua :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Am ajuns si eu inainte sa fie...joi.:) Ingenioasa solutie, totusi cam kitsch-oasa, dupa parerea mea. O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  26. Voi prefera întotdeauna minunatele flori din natură! Sunt mai presus de orice ar încerca omul să facă cu mâna lui!
    O zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi plac florile ,chiar dacă sunt artificiale

    RăspundețiȘtergere
  28. Interesant..si eu am crezut ca sunt stropitori! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. Da, ai dreptate, pe astea poti sa le uzi mai rar...

    RăspundețiȘtergere
  30. ELENA mă bucură mult faptul că îți place ceea ce îmi place și mie!O zi minunată și ție!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. E clar ca vor trai vesnic, daca nu cumva se gandeste cineva sa le recicleze. Salutari.

    RăspundețiȘtergere
  32. Da,Max Peter,poate,de fapt sigur,când se va rezolva problema apei „florile” vor deveni inutile!
    Sigur se va ivi atunci altă problemă ce dorește soluții!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. CARMEN,nevoia poate fi un foarte bun învățător,sfătuitor.Să nu crezi însă că toată lumea a „savurat” soluția,dar asta deja așa e,nu îi poți mulțumi pe toți tot timpul!

    RăspundețiȘtergere
  34. acuarele,da sunt unfel mega mărțișoare.
    Apăa se econmisește prin faptul că „florile” de tinichea nu se stropesc să supraviețuiască!
    O zi și o seară perfectă îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  35. Teo,eu aș găsi lumea mai monotonă/plictisitoare fără acest fel de ieșiri din albie!

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu,nu Gabriela!Cum foarte bine știi,sunt convins,nimic în lume nu este chiar perfect!
    Nu, aceste „flori” nu,emană niciun fel de parfum:))!

    RăspundețiȘtergere
  37. INCERTITUDINI,acesta este un adevăr pe care e bine să-l ținem minte mereu!

    RăspundețiȘtergere
  38. Stranie,Zamfir de Turda,dar economicoasă,din punctul de vedere al consumului de apă!

    RăspundețiȘtergere
  39. andreiraduM,necazul este că va trebui să-i așteptăm pe marțieni să ne învețe cum să mirosim „florile” viitorului!

    RăspundețiȘtergere
  40. Așa este,Sophie,și nici tu apă și nici tu grădinar!

    RăspundețiȘtergere
  41. Irina la vremea când au fost concepute,cu câțiva ani în urmă erau și educative.Eu cred că mesajul a trecut parțial măcar,și va trebui de găsit o modalitate de a termina lecția

    RăspundețiȘtergere
  42. Da aA,este drăguță soluția și a fost utilă!

    RăspundețiȘtergere
  43. Adevărat Alina,cam nimic ar fi fost alternativa!Deșert și pustiu,nimic altceva,măcar pe o perioadă de timp!
    Vor veni și vremuri mai bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Mulțumesc rokssana!
    Am trecut,nu demult,prin zona respectivă,mai sunt și acum prezentabile.Probabil nu s-au zgârcit la calitatea vopselei!!!

    RăspundețiȘtergere
  45. Shayna,bine ai venit Miercuri:)!Nu-ți face probleme,la noi ești binevenită și joi și oricând!!!
    Da,Shayna,trăiască kitsch-ul nostru cel de toate zilele!

    RăspundețiȘtergere
  46. Lipseste din peisaj o albina uriasa...

    RăspundețiȘtergere
  47. Of, se incarca asa de greu pagina ta...
    Flori de tabla,ok,dar parca tot naturelul ala trecator e mai fain :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Salutări Sergiu ! ca să fiu în ton cu ce ai spus completez : natura se descurcă , în acest caz învăţând omul să făurească !

    RăspundețiȘtergere
  49. Cu certitudine,Alexandru,așa voi face și eu!Sunt inimitabile.O zi și o seară plăcută îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  50. IULISA sunt drăguțe și „rezolvă” o problemă!

    RăspundețiȘtergere
  51. Alice Georgiana,nu,nu sunt stropitori,dar nici nu trebuie folosite stropitori pentru a le întreține:))!
    O seară plăcută și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  52. Dan acesta era scopul principal al acestor „flori”!
    Economia de apă!!!

    RăspundețiȘtergere
  53. Originala metoda unora de a iriga strazile prafuite si de a colora griul specific urbanului...
    Toate cele bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Costin,este povestea „Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte”!

    RăspundețiȘtergere
  55. Cu căldură și entuziasm,Costin!!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Excelentă idee Lukluk!Ce bine era,aveam încă ceva în plus de fotografiat:))!

    RăspundețiȘtergere
  57. Neuroanchiloza,îmi pare nespus de rău!Nu știu din ce cauză este așa.Mă bucur că ai avut răbdarea să se încarce și...sper că nu ai regretat!
    O seară plăcută îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  58. SoriN,eu cred că-i mai bine să nici nu învețe natura de la om!
    Învers e mai de folos!!!

    RăspundețiȘtergere
  59. Da LOLITA,omul își face tot felul de lucruri,își rezolvă tot felul de probleme cu mici patente,sau uneori mai mari!

    RăspundețiȘtergere
  60. Ei, hai ca nu-mi vine sa cred, cum sa economisesti apa inlocuind florile adevarate cu acestea. Mai bine sa dea Dumnezeu ploi sanatoase, dar sa ramanem cu gradinile in fiinta.

    RăspundețiȘtergere
  61. Faină soluţie! Şi oamnenii tot din plastic sunt pe acolo?

    cammely

    RăspundețiȘtergere
  62. acuarele,din păcate,Dumnezeu nu prea dă ploi sănătoase pe aici(în locul unde mă aflu eu,media precipitațiilor pe AN este de 230MM pe metru pătrat!!!)

    RăspundețiȘtergere
  63. Sunt și oameni din plastic pe aici,dar asta este mai regretabil decât flori de tinchea.
    Bun venit pe blogul meu,Cammely,sper că vei reveni și vei găsi lucruri ce-ți sunt pe plac!

    RăspundețiȘtergere
  64. Foarte bine create florile şi chiar sunt drăguţe. Cred că s-ar putea sta la umbra lor. :D

    RăspundețiȘtergere
  65. Carmen,dacă-i tare soare se incing „florile”și sigur n-are omul plăcere de umbră!

    RăspundețiȘtergere