luni, 15 august 2011

Mușcată.

De astă primăvară așteaptă!

16 comentarii:

  1. nu-mi ramane decat sa ma apropii si sa o miros :)
    este o frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine pandhoraa,fă-o și să ai o săptămână minunată:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa. Saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Prinsă" excelent. Pentru că îmi plac (am şi eu şi-mi place să le miros din când în când), cum am văzut-o, parcă am şi simţit mirosul specific.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa si delicata floare!
    Multumesc, se-cret!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi aminteste de tarnatul de la tara, era plinnn de muscate! ce dor imi e de parfumul lor! multumesc si o zi placuta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc Robert.Îți doresc și șie o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc Max Peter!Îmi plac mult și mie mușcatele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc mult Wind!O seară plăcută să ai și tu și mâine o zi plăcută și tot așa mai departe:)!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alicee,este locul cel mai potrivit și cel mai natural al mușcatelor.Și mie îmi aduce aminte de același lucru!
    Ce nostalgie...
    O seară și o zi plăcută și ție!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasa poate fi ... culoarea, umbrele, transparenta petalelor ... si promisiunea boocilor din planul doi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumesc,Dungha!Mulțumesc,pentru vizită și pentru timpul acordat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Carmen,aici iarna nu-i așa de groaznică,așa că poate s-o prindă!Poate că-i este chiar mai bine că nu-i așa cald iarna!!!

    RăspundețiȘtergere