duminică, 7 august 2011

Life in picture.

Am acceptat provocarea de pe blogul lui Costin CombaLife in Picture"
Această „floare”este participanta mea la provocare!

28 de comentarii:

  1. mereu inflorita floricica....un fel de "laleaua neagra" :)
    tare dulce mai e :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora,minunea asta mică este fetiță(din cvartetul care s-a aciuat la casa noastră)!Merg să comentez minunea ta,pe care am văzut-o deja astăzi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi este exact "Life in Picture", mai potrivit de atât, nici că se poate!
    Îmi pare bine că ne reîntâlnim la Costin, m-am înscris şi eu la el.
    Îmi place de Pandhora, a "prins" esenţa: "laleaua neagră"... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. O pantera neagra in miniatura gata sa inhate prada. :) In cazul ei, cred ca e vorba de pofta de joaca. Doar isi exerseaza talentul de vanator. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. salutare. sa te iei de mana cu Lillee si sa contribuiti la infiintarea unui adapost pentru animale aciuate pe langa casa. Frumoasa floare. Frumosi oameni care au acceptat-o

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare Sergiu ! Ce floare-i frate cu-n aşa fruct ? sau este inflorescenţa ? A, da ştiu mica panteră se crede-n junglă , da , asta este .
    Sau nu ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc Peter Max,pentru că,consideri și tu ca și mine că este „Life in Picture”!Pentru mine este într-adevăr așa.Da ne întâlnim,în locuri plăcute,mă bucur și eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine zici Carmen,miniatură cu adevărat!își exersează calitățile de vănător,cățărător!Joaca este o nebunie ce fac ei!După masă se încinge joaca!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aș face,Costin Comba, cu dragă inimă și cu entuziasm,dar distanța e piedică în calea realizării acestui lucru!Cu sufletistă ca Lillee,ar fi și mai frumos și plăcut!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut Sorin!
    Sunt martor că micuța panteră într-adevăr se crede în junglă,asta judecând după comportament!

    RăspundețiȘtergere
  11. Într-adevăr, pisicuţele sunt imaginea vieţii, aşa neastâmpărate cum sunt ele ! Asta de aici e tare frumuşică şi cochetă, şi-a pus medalionul ăla alb, mmm !

    RăspundețiȘtergere
  12. Pozeaza, ca o adevarata vedeta. Mi se pare mie, sau are un mic " medalion " alb la baza gitului ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună Sergiu!
    Rămân plantele întregi!
    O săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ha, ha! dar ce-i place să stea acolo, în mijlocul florii! Foarte faină poza.
    Şi eu am avut nişte negricioşi ca ăsta, numai în ghivece le plăcea să doarmă. Într-o zi am schimbat ghivecele şi am ăus nişte cactuşi. Am râs cu lacrimi când au dat cu nasul de ţepi! Binenţeles că s-au prins că eu le-am făcut farsa!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Da' un loc mai bun de leneveala chiar nu-si putea gasi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tare draguta micuta ta pantera neagra!
    O seară fromoasă!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da,Zina,și-a pus medalionul cum îi stă bine unei domnișoare!Adevărat sunt pline de viață și ritmul de activitate(joacă)al pisicilor este amețitor.Eu pot sta și privi la nesfârșit cum se joacă!

    RăspundețiȘtergere
  18. Așa este,DANI,pozează parcă își arată medalionul de la gât!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu,ELENA,n-au plantele nicio șansă,când se-ncinge joaca celor 9 pisoi de aici!
    Mulțumesc să ai și tu o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da Alexandru,este un loc preferat al pisoilor,pentru că probabil planta ține răcoare și e moale!Mai nou au distrus aici un cactus fără țepi,care ajunse-se la aproape 2m înălțime(i-am prezentat florile pe blog).L-au terminat aproape total,că nu este pericolul de țepi!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Așa este Minoki,e drăguță tipa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bineînțeles,George Secareanu!Este umbră și răcoare acolo!!!
    De ce nu?!

    RăspundețiȘtergere
  23. Așa-i IULISA,mulțumesc.Să ai și tu o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  24. am mai vazut planta din asta!
    se gaseste cu o mare varietate de culori.atea negre sunt niste exemplare foarte reusite :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Principessa,adevărat din nou!Nu este aceasta o floare rară,dar cu toate acestea e foarte prețioasă.Varietăți sunt multe,iar asta neagră e o poamă bună și reușită!

    RăspundețiȘtergere