vineri, 25 martie 2011

Am revenit la florile lămâiului.

22 de comentarii:

  1. Cand le urmaresti parca si sufletul ti se deschide. O zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. De fiecare data ma uit la pozele tale si parca imi dau o stare de liniste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Heeeeeeei.... ce surpriza, ce minune!
    Cat sunt de frumoase! Mi se pare mie sau astea chiar sunt mai speciale? eu nu am vzut decat albe albe, iar acestea au si mov...
    Si ce miros trebuie sa aiba... Fericitilor :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. splendide !
    păcat, am spus-o mereu, că blogurile nu pot reda şi parfumul
    mirosul florilor de lămâi e minunat

    RăspundețiȘtergere
  5. "Lemon tree very pretty and the lemon flower's sweet"
    Uau! Chiar n-am mai vazut asa un lamai mare si atatia boboci si flori de lamai!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a venit in minte http://www.youtube.com/watch?v=tkgMIVZm5tg

    Pt cei care nu vor sa intre pe link, este vorba de Beatles- Yellow lemon tree :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ar fi placut sa miros o floare de lamai. Chiar este parfumata?

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelente fotografiile tale! îmi închipui si parfumul florilor! sunteti oameni fericiti sa aveti în gradina asemenea minunatie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Așa este,alexdana.Bun venit pe blogul meu,îți mulțumesc pentru vizită și pentru timpul acordat.Să ai o zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  10. minoki mă bucură mult ceea ce ai zis.Sper că așa să fie și în viitor.Eu mă voi strădui să continui tot așa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Digodana,sunt speciale în măsura în care sunt speciale florile de lămâi.Sunt flori de lămâi obișnuite.În exterior au culoarea aceasta mov,iar în interior sunt albe.Eu n-am văzut altfel.Mirosul este foarte plăcut acolo unde nu sunt prea mulți pomi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Într-adevăr CELLA ar fi mult mai completă postarea dacă s-ar putea adăuga și miros.Poate în viitor va merge și asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da Alina,foarte frumoasă melodia lui Trini Lopez.Din acest belșug de flori foarte multe se vor usca și vor cădea pentru că este imposibil ca această cantitate mare de flori să se transforme în fructe.

    RăspundețiȘtergere
  14. Așa-i Irina este a doua melodie cu lemon tree.Și asta-i frumoasă de tot,doar e Beatles!

    RăspundețiȘtergere
  15. Da Carmen,mirosul esteparfumat și foarte plăcut.Dacă sfărâmi între degete o frunză de lămâi se va emana un miros,de asemenea,foarte plăcut

    RăspundețiȘtergere
  16. Da CARMEN,mă consider un om fericit și din acest motiv!Mirosul chiar este foarte plăcut.
    PS:până la urmă am scos o fotografie că nu mi-a plăcut deloc,dar vor fi mai multe în curând ,când va înflori tot pomul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cand le vad la tine in imagini par niste flori mari,si in fond sunt doar niste floricele ce-ti atrag privirea datorita miresmei .Orice floare stie sa se faca observata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Adevărat,angi,nu sunt flori foarte mari și atrag atenția prin mirosul lor.Voi căuta să fotografiez floare de lămâi împreună cu ceva obiect cunoscut pentru a arăta proporțiile.

    RăspundețiȘtergere
  19. ...și mirosul lor,Gabriela,este fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da Vera,a sosit timpul primăverii!
    Să ne bucurăm de ea!

    RăspundețiȘtergere