miercuri, 30 martie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (11)

de aici a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte!

36 de comentarii:

  1. O pisica din Australia cu statura de cangur :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Noa serbus. Şi eu mi-am chert cuvintele. Am privit mâţa cum se joacă de-a veveriţa şi am plecat.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce comoară interesantă a găsit, DRĂGĂLĂŞENIA SA?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ....sa fie un cangur micut??nuuu....sigur nu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    de-acu trebuie sa-i cumperi abac ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Preocupata, nu gluma, domnisoara :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Se-cret, spune drept, cu ce l-ai prins in labute atunci?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha ha :)
    Cangoroo :) Cu ce, Doamne, se joaca chiar asa ? E si meritul tau ca ai reusit sa il prinzi, ca la vitezele cu care se misca, nu prea cred eu ca a stat la pozat:)

    RăspundețiȘtergere
  9. OFZ,este posibil să fie adevărat ceea ce spui,pentru că pisoiul a apărut la noi în curte în urmă cu vreo lună și jumate,slab,flămând și bolnav.Poate că a venit de departe :D.Bun venit la noi pe blog și mulțumim pentru timpul și atenția acordate.

    RăspundețiȘtergere
  10. servus abbilbal.Trebe dus la psihanalist să vadă dacă-i mâț o veriță!

    RăspundețiȘtergere
  11. CELLA nu știu el,dar comoara mea este fotografia făcută lui!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pandhora mâțuc mic e că miaună de zor :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Că bine zici sophie,să nu mai numere pe degete!

    RăspundețiȘtergere
  14. Teo,poate a prins din aer o idee! Cine știe să vedem...

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt de acord cu tine Andreea,e drăgălaș!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gata, e oficial, nu mai pot.... Ma omori cu pozele cu pisici, imi este asa de dor de ghemotocul meu :((

    Cat despre ghemotocul mic de aici... sigur nu-i vreun boxer deghizat? Hai cu o stanga, hai cu o dreapta, poate-l vedem cu Bute la antrenamente :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Aaaa! pai pe acest hatnicut, cred ca-l cunosc! nu este 16(zis și Josef)? :))
    Faina pozitie sa-si spele labutele :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. minoki,n-am avut curajul să merg foarte aproape să nu deranjez!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Digodana,sincer nu știu și nici nu-mi păsa chiar dacă s-ar fi jucat cu inelul cu diamante al soției mele :D (o fi găsit în curte ceva rotund ce se învârtește!).M-am bucurat că este suficient de bun teleobiectivul meu să-l pot fotografia de departe!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. isi numara degetele ori se intreaba pe ce si-a cheltuit banutii? :))

    RăspundețiȘtergere
  21. hm, si aici un pisoi! eu cred ca el stia ca ai de gand sa-i faci poze, de aia si isi facea numarul :)

    RăspundețiȘtergere
  22. este atat de relaxant sa ma uit la ea

    RăspundețiȘtergere
  23. simpatic si jucaus pisoiul din imagine

    RăspundețiȘtergere
  24. Sper Irina că „te omor” în sensul pozitiv al cuvântului :D!!!
    Boxer zici?Trebuie să-l urmăresc.Poate că este adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  25. Da CARMEN,el este,poreclit și „Briliantul” în lumea fotbalo-felină.Avem mai multe variante privind activitatea dânsului acolo.„Dovezile” nu sunt suficient de clare că l-am fotografiat de la distanță să nu deranjez =)!

    RăspundețiȘtergere
  26. gabrielailieș,poate face o socoteală matematică foarte complicată și se ajută cu degetele :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Da,ECLIPSA DE MARTE,avem o înțelegere între noi.În anumite zile el îmi pozează.Printre altele a ales și cariera de fotomodel.Bunvenit la noi și îți mulțumesc pentru timpul acordat!

    RăspundețiȘtergere
  28. Sophie,mă bucură mult efectul avut de fotografie asupra ta!Sper și pe viitor să fie tot așa.

    RăspundețiȘtergere
  29. IULISA,este ca argintul viu!Curios și jucăuș.Mulțumesc pentru vizită și pentru timpul acordat nouă.

    RăspundețiȘtergere
  30. Vad ca nu te plictisesti!:)Cand albine,cand mate!
    Oricum ,sunt tare dragalase.Toate!:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Așa este Angi!Nu mă plictisesc și trebuie să recunosc faptul că acesta este scopul.Să nu las plictiseala să se apropie de mine,nici un pic!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Şoptea cuiva ceva? Că tare secretoasă pare.

    RăspundețiȘtergere
  33. Îți șoptește vorbe de încurajare cred,Carmen.Probabil are în față hotărâri importante!

    RăspundețiȘtergere