miercuri, 23 martie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (10)

de aici a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte!
 

40 de comentarii:

  1. O fi ea fara cuvinte dar sa ne spui si noua unde sunt facute pozele.Locatia...O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. prima fotografie este splendida. Nu stiu unde e, dar iti lasa impresia unui peisaj ireal, parca dintr-o alta lume.

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinara prima imagine!
    Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă înnebunesc imagini cum e cea din prima foto. Mă trimit acolo ...undeva , în interior, unde umblu rar. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un paradis! unde sunteti? sau nu divulgi adresa... o tii se-cecret?! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase alegeri, ma duc cu gandul la vara :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi vine sa-mi iau si eu rucsacul in spate :) Macar in gand...

    RăspundețiȘtergere
  8. imi plac la nebunie culorile din prima fotografie...si peisajul..pare arid fara sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place la nebunie prima fotografie. Excepţională. Abia aştept să vin şi eu cu o briză de la Marea Neagră. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi nu te-ai înscris... si prietenul Fosile Alexandru a lasat un mesaj pentru tine, la mine...
    Noapte buna Se-cret!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si zarea se vede pana haat,departe,asa ca ai ce merge!

    RăspundețiȘtergere
  12. Contrast la Marea Moartă minoki.Fotografia de jos este o așezare pe malul Mării Moarte,iar prima imagine este cum se vede din așezare deșertul și Marea Moartă.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imaginea de sus gabriela este într-un anumit punct malul Mării Moarte.

    RăspundețiȘtergere
  14. MNulțumesc Wind,la fel să ai și tu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ambele imagini,sophie, sunt pe malul Mării Moarte.Sus este un peisaj iar jos este o așezare acolo la malul Mării Moarte aflată la -417 m sub nivelul mării.

    RăspundețiȘtergere
  16. Carmen,suntem la Marea Moartă la 417 m sub nivelul mării.Sus am fotografiat o „bucată de peisaj” cu marea și deșertul,iar jos este o alee în kibuțul Ein Gedi.Ein Gedi este o așezare la malul Mării Moarte(aprox.500 de suflete trăiesc acolo din anul 1956)care de fapt este și o grădină botanică.1000 de specii de plante se găsesc printre casele localnicilor.Cei ce trăiesc în Kibuț trăiesc de fapt într-o grădină botanică!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da Irina în acele locuri este cald,cald cu adevărat și nu numai vara!

    RăspundețiȘtergere
  18. Este Alina un loc fantastic,merită de vizitat.

    RăspundețiȘtergere
  19. Este arid,pandhora,este la malul Mării Moarte.M-am plimbat acolo în Aprilie anul trecut și cred că mergem din nou,în Aprilie,pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu desăvârșire drumuri neeuropene,CELLA,cu toate că sunt șosele pentru accesul turiștilor :).

    RăspundețiȘtergere
  21. Sophie este frumos și interesant prin acele locuri.

    RăspundețiȘtergere
  22. Este mai puternică briza Mării Negre,Carmen, decât „briza” Mării Moarte.Peisajele de asemenea sunt diferite.

    RăspundețiȘtergere
  23. M-am înscris și astăzi Carmen.Nu știu ce s-a putut întâmpla.Regret mult.Voi merge din nou pe blogul tău să văd mesajul primit de la Fosile.Îi mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. prima mi-a adus aminte de stabilopozii de la Constanţa... iote ăştia :)

    RăspundețiȘtergere
  25. În zare,angi,ce se vede hăpt departe este Iordania,țara vecină.Și de fapt nici nu-i așa de hăpt departe.

    RăspundețiȘtergere
  26. ma fascineaza desertul...dar inca nu ne-am intalnit...eu si cu el...
    am revenit sa mai privesc fotografia :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Vedea-te-aş pe-acolo ...

    RăspundețiȘtergere
  28. :)
    FERICITULE!
    Mai ca devin invidios pe tine. Mi-as dori sa ajung si eu la Marea "moarta" candva, in aceasta viata. Dar am atatea "tinte", ca nu stiu cate dintre ele le voi realiza.
    Frumoasa "miercurea ta fara cuvinte"!
    O zi faina, tututror!

    RăspundețiȘtergere
  29. Noa serbus.

    IO am rămas fără cuvinte JOI

    RăspundețiȘtergere
  30. Splendide fotografii! Ceva deosebit, atât peisajul, cât și unghiul de fotografiere. Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Irina stabilopozii stau în fața apei pe când formele de la Marea Moartă n-au văzut apă de câțva ani buni!

    RăspundețiȘtergere
  32. pandhora viața în deșert este interesantă și fascinantă dar nu-i ușoară.O plimbare în deșert este obligatorie pentru tot omul.

    RăspundețiȘtergere
  33. andreiraduM,nu fi invidios că îi așa de cald acolo.Dar serios,cu toate că e cald și greu de respirat,vizita este o trăire care merită.Din păcate nu merg destul deși ar trebui.

    RăspundețiȘtergere
  34. servus abbilbal.Și joi merge,fără cuvinte!E recomandată o zi pe săptămână(minimum)și nu contează ce zi:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Mirela tot peisajul acolo pare ireal.Culorile se schimbă în fiecare oră în funcție de căderea razelor de soare.Este fascinant.

    RăspundețiȘtergere
  36. Andreea este frumos și spectaculos la Marea Moartă!

    RăspundețiȘtergere