duminică, 13 martie 2011

Lămâiul un nou ciclu vegetal.

                                       Începutul unui nou ciclu vegetal la lămâi
Frunze și boboci noi,de câteva zile,alături de frunze mari,fructe coapte și necoapte.

22 de comentarii:

  1. Intotdeauna m-au uimit lamaii, cum pot ei sa aiba in acelasi timp flori, fructe necoapte si fructe coapte...
    Acum vii tu si cu mugurii (ceea ce e normal, ar fi trebuit sa ma gandesc ca e normal, doar ca eu nu am vazut niciodata muguri noi de lamai:) )
    Foarte interesante imaginile pe care le postezi, iar blogul tau a devenit unul din preferatele mele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce culoare interesanta au noile frunze...nu stiu daca am vazut lamai inflorit...nu cred...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sublim!
    Al meu a iesit de ieri pe balcon, pe partea sudica, lânga perete - dupa ce a stat 5 luni în camera! Înca mai avem dimineti la 0 grade, dar peste zi, mai tot timpul, în jur de 15. Deci are sa se bucure :) Mai înspre vara, are voie sa coboare pe terasa, în curte :D De lamâii care traiesc la "patru anotimpuri" trebuie sa ai grija, ca de copiii mici!
    O duminica minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. minunate! :)
    primăvara noastră -mai tinerică- salută primăvara voastră, deja mai viguroasă, după cum se vede!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia aştept să văd bobocii aceia înflorind. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si ce miros au florile de lamai!

    Acasa,la Remetea,mami "alearga" pe langa lamai cand e in floare,deoarece nu poate respira(avand probleme cu inima),dar e superb si are multa grija de el

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ne arati si o lamaie din lamaiul tau. sau al cui o fi de l-ai fotografiat!

    RăspundețiȘtergere
  8. am avut lamai dar deloc nu stiu ce trebuie sa faci sa aiba fructe...desigur, am asteptat si n-au aparut :) nici flori n-a facut. Nici trandafirul japonez nu face flori...si nici lamai...cred ca nu ma iubesc plantele pe mine, dar nici pe Vladi? ca el mi-a umplut casa cu ele :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Zilele acestea mi s-a acrit de lămâi. Am mâncat, am stors în ceai, ... doar supă nu mi-am făcut din ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da...am si eu lamai...dar nu stiu sa faca nimic!
    O sa vorbesc cu ei...ar fi timpul sa se schimbe!
    O saptamana buna sa aveti, toti de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Digodana,mă bucur că îți place ceea ce postez.Lămâiul este într-adevăr un pom foarte interesant.Voi urmări continuarea cu alți muguri și cu florile când se vor deschide.Mai treci pe aici că vor fi noutăți.

    RăspundețiȘtergere
  12. pandhora,da este foarte diferită culoarea frunzelor tinere de cele adulte.Florile vor urma în câteva zile și voi fi cu ochii pe pom și voi fotografia cu siguranță.

    RăspundețiȘtergere
  13. La voi Carmen,clima impune tratament special lămâiului.Aici e climatul obișnuit al lui și este mai ușor de îngrijit.Satisfacția mai mare este la voi în climatul ostil lămâiului.Succes pe mai departe.O săptămână frumoasă și ușoară să ai.

    RăspundețiȘtergere
  14. Irina aș fi contribuit cu fericire la înzdrăvenirea primăverii pe la voi,dar nu-mi stă în putere!!! Maximum cuvinte,nu prea multe,și ceva imagini.Asta-i tot ce pot...Să ai o săptămână faină,calmă și primăvăratică!

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen,vor sosi imaginile în câteva zile,nu prea multe,te asigur!

    RăspundețiȘtergere
  16. angi,lămâiul are un miros foarte puternic și cănd este în floare,este într-adevăr greu de respirat în jurul pomilor.Dacă suflă vântul și duce mirosul la distanță este foarte plăcut.În cazul nostru este un singur pom în curte și nu este problemă.

    RăspundețiȘtergere
  17. Așa voi face,minoki.Voi posta și fruct și o imagine cu tot pomul.

    RăspundețiȘtergere
  18. sophie,poate lămâiul n-a fost altoit și atunci nu produce nimic.Asta mai pot înțelege.Ceea ce nu înțeleg nici cum,cum de n-a dat trandafirul japonez lămâie niciodată.Ești sigură că n-ai scăpat vreun an de la numărătoare?
    Trandafirul japonez are suficientă lumină?Poate îi schimbi locația.

    RăspundețiȘtergere
  19. Zamfir bine ai făcut că ai folosit lămâie.Poți acri și ciorba cu lămâie!

    RăspundețiȘtergere
  20. Wind,poate n-au fost altoiți lămâii tăi. Încearcă să-i alotiești.Mulțumesc pentru urări și ție îți doresc o săptămână minunată încărcată cu creație și inspirație!

    RăspundețiȘtergere
  21. cred ca pot sa astept pana face plopul pere si rachita micsunele sa faca trandafirul lamaie ;)) i-am schimbat locul, este langa usa de la balcon iar usa e din sticla...anul trecut l-am taiat pana am lasat numai un butuc. Acum tot crengi, crengi, crengi si multe frunze...poate casa accepta numai o floare, pe mine :D

    RăspundețiȘtergere
  22. sophie,cred că trebuie să încerci varianta altoitului(nu Doamne ferește să-i altoiești tu una lămâiul).Dacă l-ai tăiat nu-i rău,dar îi trebuie timp să-și revină.
    PS:casă cu floare unică merge.Când Vladi își va aduce și el floarea unică veți face un re design :D

    RăspundețiȘtergere