luni, 7 martie 2011

Amurgul...

18 comentarii:

  1. :) grozavă!
    aşa ca şi oamenii, ele mor frumos, de bătrâneţe, sau sunt omorâte.
    vrei o poezie despre a doua variantă? iote-o !
    o zi faină, faină să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos amurg. Când am citit prezentarea mă aşteptam să văd cu totul altceva, dar la asta nu mă aşteptam.

    RăspundețiȘtergere
  3. cenusa unei frumuseti efemere, fara cusur.

    RăspundețiȘtergere
  4. parca ar fi o pictura...oricum este o opera de arta...nu ne ramane decat sa o admiram...
    eu cred ca tu traiesti in paradis asa inconjurat de flori :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Amurg, amurg dar da-ne si denumirea stiintifica , sau cea populara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un amurg floral de exceptie. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a plăcut laleaua scuturându-se,după o viață de o săptămână(frumoasă).E mare furia poetului... Să ai zilele faine și plăcute,Irina.

    RăspundețiȘtergere
  8. abbilbal,eu sunt acum în lumea florilor.Le văd din toate unghiurile și le fotografiez.

    RăspundețiȘtergere
  9. De acord,Gabriela.Tare frumos ai formulat!

    RăspundețiȘtergere
  10. pandhora,nu-s în paradis,dar sunt multe flori în jur.Sunt foarte pe pământ și-mi pare bine. Admir florile și împărtășesc admirația cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  11. E partea cand ma apuca tristetea:(...trebuie sa arunc ceva ce m-a incantat.

    RăspundețiȘtergere
  12. mă bucur,turistclujan,că-ți place.Și mie-mi place ce faci tu,la tine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Carmen,chiar și în declin florile au fost binevoitoare cu mine.Au făcut,ieșirea din scenă,frumos,cu șic!

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevărat,angi,așa este.Este foarte trist chiar și mie îmi este greu și trag de timp mereu până o fac.

    RăspundețiȘtergere