luni, 21 martie 2011

Muzici bune din filme la fel de bune.











Am primit „provocarea” de aici,iar aici a ajuns de la un alt aici a ajuns de aici și m-am lăsat „provocat”.Ordinea  este întâmplătoare și nu reflectă neapărat ordinea preferințelor mele.Sper să placă ceea ce îmi place mie.

22 de comentarii:

  1. Cum spune francezul, Chapeau bas!
    Toate imi plac! Si le-am ascultat pe rand. Acum stii, Amadeus, aproape in fiecare zi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina selectie; le-am reascultat cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooo! ce ma bucur sa revad- reascult aceste capodopere ale celei de-a 7-a arte! minunata selesctia ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi face plăcere Mirela să aud că ți-au plăcut alegerile mele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă am nimerit piese și pe gustul tău mă bucur mult Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  6. regal! :) mâine vin la audiţie completă!
    foarte faină ideea!

    RăspundețiȘtergere
  7. ai nimerit piese si pe gustul meu, o mare parte le stiam,cateva sunt noi. frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte reusite alegerile. Cateva dintre ele am vrut sa le pun si eu in lista mea, dar am zis sa nu ma lungesc prea tare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase. Fiecare dintre ele mi-a adus în minte o secvenţă din acel film. Ai avut o idee foarte bună. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Super-lista, ce sa mai...foarte pe gustul meu alegerile tale.

    RăspundețiȘtergere
  11. M[ bucur Irina că îți sunt pe plac!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mă bucur mult redsky2010 că avem preferințe comune și că ți-a plăcut ce am postat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mă bucur Irina că îți plac alegerile mele muzicale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da Carmen,sunt piese foarte frumoase din filme foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere