sâmbătă, 5 martie 2011

O nouă dovadă la dosar

La dosarul „Primăvara” s-au adăugat dovezi noi.Noile dovezi întăresc și susțin ipoteza că Primăvara este prin apropiere și că toată suflarea care așteaptă intrarea triumfală a mult așteptatei eroine,va fi satisfăcută foarte curând.Printre cei care așteaptă cu nerăbdare reuniunea cu primăvara se numără cu siguranță și următorii admiratori:



20 de comentarii:

  1. un lucru e clar, in blogosfera e primavara deja...totul e sa nu privesc pe fereastra.

    si unde mai pun ca am si inceput sa ma pricep la flori, iata, acesta e un trandafir :))-un pic de autopersiflare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si de primavara. ce e drept mai de sfarsitul lunii mai dar tot a primavara miroase.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt sigura ca si aceasta superba dovada
    a fost inregistrata...eu cred ca dosarul este aproape complet asa ca...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. e chir aproape. Ii simtim respiratia parfumata si caldura cu fiecare nou boboc de floare si cu fiecare fir de iarba ataranat de cate-o razae soare. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat! Uneori, florile sunt ca soaptele unei dimineti de vara insorita! Superbe fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Somewhere Over The Rainbow...
    Trimite-o, te rog, pe Doamna Primăvară şi pe la noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu încă mai aştept dovezile de primăvară. Un trandafir atât de roşu m-ar convinge că este pe aproape. Încă îl mai caut. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. o da astept primavara cu mare nerabdare si azi soarele ne-a arata ca se apropie venirea ei

    RăspundețiȘtergere
  9. sophie,blogosfera este sufletul nostru,nu?Atunci...e primăvara în loc bun!Îmi place autopersiflarea și mă folosesc de ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. minoki,încercăm prin toate mijloacele să-i sugerăm,primăverii,că e cazul,chiar dacă încă nu e timpul,să se arate !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. pandhora și eu sper și voi continua să prezint dovezi pentru dosar.Vom reuși în cele din urmă!

    RăspundețiȘtergere
  12. gabrielailieș,se apropie,cu siguranță și până la urmă va sosi.Eu voi continua s-o încurajez cu mijloacele ce-mi stau la-ndemână.

    RăspundețiȘtergere
  13. și ce frumos ai zis-o tu Mirela.E un îndemn foarte convingător

    RăspundețiȘtergere
  14. Promit,Irina,să fac tot ce-mi stă în putere s-o trimit cât mai curând acolo!

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen,și eu voi continua să caut dovezi.

    RăspundețiȘtergere
  16. După mărțișor,Gabriela,primăvara chiar dacă nu-i aici este pe aproape.

    RăspundețiȘtergere
  17. mult se mai lasa asteptata si primavara:(

    RăspundețiȘtergere
  18. Andreea,în cele din urmă va sosi și atunci va fi foarte apreciată.

    RăspundețiȘtergere
  19. Aduci niste dovezi foarte rafinate,parfumate si colorate.Ce mai poate zice acum Primavara?Gata!Trebuie sa apara!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sper angi ca și primăvara să gândească la fel cu tine și...să vină deja!

    RăspundețiȘtergere