sâmbătă, 19 martie 2011

Cum am devenit blog de promovare.

Cum am devenit blog de promovare al talentelor „briliantului”.
Spuneți și voi se poate ca cineva să rămâne insensibil,nepăsător în fața acestor imagini
și nu uitați,vă rog, ne-am ocupat doar  cu stăpânirea balonului ieșită din comun a tânărului nostru erou.Vă mulțumesc pentru atenția acordată,postarea este cam lungă recunosc dar și talentul este mare,pe măsura postării :D.
Adi Hădeanu , Adrian Petrișor , Alecu Racoviceanu , Alex Mazilu , Aripi de fluture , Animăluțele , Arta fotografică , Blog canin , Blog de blogger , Alex Gălmeanu , Colecționara Modoro , Teo Negură , Victor Bucur , Dragoș Bucurenci , Bălgradul de azi , Onuț Călin Mirișan , Carmen Negoiță , Cât o mie de cuvinte , Cati Lupașcu , Cristian Dima , Cu pluta pe Arieș , Călin HeraDependent de fotografie , Despre viață prin fotografie , Diacritica , Dungha photography , Fotofloral , Florina Lupa Curaru Fotografie,călătoriiși...altele Genunchiul lumii , Gânduri pentru fiecare zi , Ioan Usca , Kolector , Lumea văzută din Turda , M's blog , Marian Oprea , Mircea photoarts , Mirela Pete , Muzeul de fotografie , My heart to you hearts , NATURE-PHOTO , Conjugat , Orașul lui Bucur ,O părticică din sufletul meu , 100 photographers , Pagini de istorie a Turzii , Photographis ,Picătura de verde , Lialia , S-HELL , Stropi de suflet , Turist Clujan , Năbădăiosul , Vaca verde , Vitrina vacii verzi , Wind-Gallery, Madi și Onu , Zam-fir Pop , Zamfirpop.over-blog , Zamfir Turdeanu' ,Fata din vis , Între vis și realitate 2, Spune NU drogurilor, Grapefruits, sophie ,Minoki , http://www.bookblog.ro/ , bunătăți-simple , Georgiana,Mami și ștrumfiicherycerasela,Lucia Verona,Irina,Digodana,Loc de iubit,lukluk,  pandhora,silavarăcald,Redsky2010,13angi,Costin-Comba,
Caius,nima,Alegerea sophiei,Alina,Despre imagini și cuvinte,Povești moderne,Loc de iubit,pecărări,Blog de vechi filumenist,

26 de comentarii:

  1. Dar parca am vazut si un fault pe acolo. In orice caz, super ! Sa-ti traiasca "briliantul" si ai grija sa-l antrenezi in continuare!De fapt al tau e "diamantul".

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai se încheie calificarea pentru UEFA Champions League si nu m-as mira sa-l vad pe acest jucator de exceptie, în finale, pe 28 mai în Wembley-Stadion/Londra :))

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarul e ca ori te nasti talentat...ori nu :))
    in cazul asta talentul ca si maiestria stapaniri balonului sunt remarcabile...:))
    mi s-a parut ca vad un fault acolo? nuuuu...nici nu poate fi vorba :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ulise m-a rugat să-ţi transmit două chestii:
    1. El e mai şmecher decât toţi motanii tăi!
    2. Pentru că l-ai omis în lista cu smoităţile blogolumii, ... să-ţi grijeşti nădragii că vă veţi întâlni!
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus. Am venit, am văzut şi mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Genial, nici ca se putea mai frumos. Cum zicea mama mea "avem Aimal Planet la noi acasa" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Maestru in arta balonului. Exceptionala serie, care m-a amuzat peste masura. :) Mai ca as fi incins si eu o partida de fotbal cu el. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Uau, neobosit! Impresionant talentul tanarului jucator!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar cum ramane cu jocul in echipa, ca nu prea a dat semne ca vrea sa imparta mingea ? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. minoki,ai dreptate.Este acolo un mic fault,dar el nu influențează parcursul meciului :D!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da,Irina este de Premier League.Căutăm echipă în Europa.Mulțumim pentru „medalia” acordată.

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen,îi caut echipă pentru anul viitor ;).O echipă în liga profesionistă și nu ceva amatori începători!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. pandhora sunt de acord cu fiecare cuvânt pe care l-ai spus.Inclusiv acel fault mic.Ce ochi bun și expert ai.Felicitări.
    PS:faultul nu influențează cursul jocului.Antrenorul l-a atenționat pe jucător =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Te rog transmite-i lui Ulise
    1)sunt de acord,e cel mai șmecher.
    2)Ulise nu a fost omis din listă.Nădragii îmi sunt în siguranță.
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulțumim de vizită și mă bucur că ți-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  16. Da Carmen,viitorul este în fața lui.Trebuia să te antrenezi și tu într-un joc de fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  17. sophie,te rog frumos să te întorci la fotografii și să vezi că în imaginea 4 este imortalizată pasă cu piciorul drept,în imaginea 7 este pasă cu piciorul stâng.Culmea este în imaginea 10 pasă înapoi.Deci jocul de echipă poate fi îmbunătățit,dar tânărul nu este egoist :):)!

    RăspundețiȘtergere
  18. ma simt mult mai relaxata dupa ce am vazut aceste poze

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu cred ca, pentru interpretare, deja si-a adjudecat Oscarul pisicesc. Pentru ca, e clar, una e sa joci mingea si alta e sa interpretezi fotbalul:)).
    Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sophie mă bucură faptul că fotografiile mele au acest efect benefic asupra ta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mulțumesc,scaietina,pentru vizită și pentru timpul acordat.Mă bucur că ți-a plăcut marele nostru talent!Te mai aștept să ne vezi peripețiile și în viitor!

    RăspundețiȘtergere