miercuri, 16 martie 2011

Miercurea fără cuvinte Wordles Wednesday (9)

de aici a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte!

32 de comentarii:

  1. Buna dimineata! Mie imi place farfuria.

    RăspundețiȘtergere
  2. Masoara timpul si ne încânta privirile :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai lăsat fără cuvinte! Un ceas original, o fotografie grăitoare....prin tăceri și alăturări. Am hotărât să preiau și eu ideea, miercurea fără cuvinte! Mulțumesc, o zi bună! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm...timpul...
    noi avem impresia ca il masuram pe el...dar el este cel care ne cantareste pe noi...tot timpul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Timpul trece si tace,chiar daca e in...farfurie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos tare ceasul! Cel din farfurie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant ceasul din prima fotografie. Ca un fel de rotite ale timpului... Nu merg si inapoi? :d

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie-mi place cel cu roti! Foarte original:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt in asentiment cu Dana, pe primul loc cel cu multe rotite. Te mai iei cu privitul si uiti cum zboara timpul.

    (am asteptat pana acum, dimineata am scris un mesaj si m-am intrerupt, nu stiam apoi daca l-am trimis sau nu...pfff, mereu la tine ma incurc. oricum, a reiesit ca nu l-am trimis)

    RăspundețiȘtergere
  10. cu asemenea ceasuri parca nu te mai plangi ca timpul trece prea repede

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    timpul... un angrenaj sofisticat prins-n farfurie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună dimineața minoki(este imediat ziua următoare).Farfuria ceas este ultima adăugare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc Carmen,la fel să ai și tu un Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mulțumesc Mirela,bun venit la Miercurea fără cuvinte,o zi minunată.

    RăspundețiȘtergere
  15. da timpul,pandhora.Se scurtează și se scurtează și nu ne mai ajunge.Poate din cauza asta suntem în continua fugă...

    RăspundețiȘtergere
  16. La fel îți doresc și ție Nima!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da,angi,să-și ia fiecare o farfurie de timp! Sună haios :).

    RăspundețiȘtergere
  18. Da Alina,are desenul tare frumos și este în stare bună,fără crăpături.

    RăspundețiȘtergere
  19. Carmen,ceasul cu „roțile timpului” l-am primit cadou de la prieteni când am împlinit o groază de ani.Probabil că voiau să-mi aducă la cunoștință că NU merge decât înainte și doar cu capul sus.Am înțeles treaba și gata,eu numai cu capul pe sus de atunci(nu nasul!!!)

    RăspundețiȘtergere
  20. Da Dana îmi este drag și mie,fiind cadou de la prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  21. Știi sophie,i-am scos bateria tocmai să nu văd în fața ochilor(este aproape tot timpul în fața mea)cum...zboară timpul :D.

    RăspundețiȘtergere
  22. INCERTITUDINI,perseverent și fără oboseală,mereu...în acealși sens...și în același ritm.

    RăspundețiȘtergere
  23. și totuși Sophie,trece și trece fără să privească înapoi!Nu-i pasă de noi deloc.

    RăspundețiȘtergere
  24. Excelent,andreiraduM! Mi-a plăcut cum ai îmbinat ambele ceasuri.

    RăspundețiȘtergere
  25. foarte interesant ceasul din prima fotgrafie...foarte tare...la propriu si la figurat....

    RăspundețiȘtergere
  26. am vazut recent, in sala de asteptare la oculist un ceas identic cu cel din prima fotografie. mi-a atras atentia, amintindu-mi de fascinatia cu care am privit prima data rotitele dintr-un ceas mecanic, acum multi ani.
    foarte faina ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Hmmmm! Mecanismele astea imi dau un sentiment de implacabil...

    RăspundețiȘtergere
  28. Gabriela,îmi place și mie mult.Va trebui să-i schimb bateria să arate ora că doar asta e menirea lui.

    RăspundețiȘtergere
  29. redsky,este interesant ceasul,și-l am de câțiva ani,de la prieteni.Spre rușinea mea a stat în ambalaj câțiva ani până când prietenii au organizat o „grupă de acțiune” și l-au instalat tot ei în camera mea :D.

    RăspundețiȘtergere
  30. ...sentiment care este adevărat,bogdanic,e adevărat!!!

    RăspundețiȘtergere