joi, 3 martie 2011

Boboc de passiflora

bobocul florii de Passiflora.

18 comentarii:

  1. Buuun pasiflora. Te linisteste la nervi!

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat! Am si eu una în curte, care va fi în stadiu de boboc prin luna iulie :))
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. "O plantă plină de istorie şi simbolism
    Passiflora, floarea patimilor lui Hristos"

    Minunat !

    RăspundețiȘtergere
  4. ce crud este bobobocul...stiu ca floarea arata mai putin obisnuit...

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a trecut prin minte "boboc de persiflare". sigur, nu e cazul, e de dragul jocului de cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un fruct al pasiunii înmugurit? :D Foarte frumoasă şi floarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. minoki,este bun la nervi și nu numai.În plus este și gustos.

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen,floarea este cea mai spectaculoasă. Trebuie să mărturisesc că planta aceasta este comună cu vecinii de lângă noi.Ei au plantat-o și ea s-a întins peste tot la ei și la noi.
    O zi minunată și drum bun spre Carnaval.Să petreci frumos și să fotografiezi mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,Nima,așa este!Simbol și calități.Bun venit pe blog și mulțumesc pentru timpul petrecut aici.Te mai aștept.

    RăspundețiȘtergere
  10. pandhora,florile le poți vedea pe postarea mea din August,vezi link-ul.Voi mai posta floarea fotografiată din diferite unghiuri,în curând.

    RăspundețiȘtergere
  11. Știi sophie,este ceva legat de „persiflare” în legenda florii patimilor lui Hristos.Vezi aici
    http://www.agenda.ro/news/news/18050/floarea-patimilor-lui-hristos.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Da Carmen,și pasiunile înmuguresc și încă cum :D.
    Floarea este cu adevărat specială.

    RăspundețiȘtergere
  13. angi,fructul se poate vedea în postarea mea din luna August.Vezi link-ul!

    RăspundețiȘtergere
  14. wow!
    am citit...fain!

    (ce inseamna sa nu stii dar sa simti :D :)) )

    RăspundețiȘtergere