duminică, 20 martie 2011

Înnoirea măslinului

a îmbobocit și măslinul.

14 comentarii:

  1. Acu' sa nu spui ca ai la tine pe strada si maslini.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos lumineaza soarele...pare atat de bland...
    mi-am dorit mereu un maslin dar ar fi fost o cruzime sa-l cresc in ghiveci...asa ca am renuntat...si plantele pot fi triste...si nu vreau asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt semne de Primăvară ...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumooooos! am avut si eu doi pui de maslin, care în primul an au avut chiar si fructe! dar dupa a doua iarna s-au înnegrit, au degerat, cu toate ca i-am învelit în saci de rafie... Tare rau mi-a parut!
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lămâiul... acum şi măslinul... apoi tot într-o îmboboceală exotică o ţii. La timpul lor, poate ne arăţi şi măslinele în copăcel. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie să mă destăinui minoki,este un măslin tânar în curte,care a dat roade pentru prima oară în toamna trecută.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poți crește măslin în ghiveci dar un timp limitat.Repede devine spațiul nesatisfăcător.E greu într-adevăr să ai măslin fără grădină în loc potrivit.
    Soarele este încă blând și mângâietor.Peste o lună o lună jumate își arată „colții” :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen,nu știu dar probabil că măslinului nu i se potrivește clima,mai ales iarna,în părțile tale.Este prea la nord.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da Carmen,Lămâiul,Măslinul și Rodiul sunt pomii fructiferi de la mine din curte.Da mă îmbobocesc acum.Sigur că da,la toamnă vor fi prezentate măslinele,cu siguranță.

    RăspundețiȘtergere
  10. O crenguta tanara si subtire,dar care inseamna atat de mult.Mai lipseste un porumbel alb.Poate multi ar fi mai pasnici si mai buni!
    Ai o gradina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai foarte mare dreptate angi.Bine ar fi să fie liniște.Eu sper încă,mai este speranță,vreau să cred!Mă bucur că găsești că e frumoasă grădina noastră.

    RăspundețiȘtergere
  12. La toamnă,Andreea,va fi a doua recoltă și ea va fi fotografiată,indiferent de belșugul ei:).

    RăspundețiȘtergere