miercuri, 9 martie 2011

Miercurea fără cuvinte-Wordless Wednesday (8)

de aici a început numărătoarea Miercurilor fără cuvinte!

32 de comentarii:

  1. o pipa si un pahar cu bere?
    se poate incepe si asa o zi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. teribil ce-mi plac pozele tale.se intampla uneori sa fii obosit de cuvinte, chiar si de ale tale.florile si culorile delicate ma relaxeaza. cred ca acelasi efect l-ar avea si un guiness :lol:

    RăspundețiȘtergere
  3. O colectie frumoasa de pahare goale,dar eu cred ca toate asteapta cuminti sa fie umplute si"sarutaate" nitel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana la 40 de pahare! Noroc! si "La multi ani!" de Ziua Barbatului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh wow! ce s-a sarbatorit acolo?! si cui apartin pipele?! este unul din se-cretele tale?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu fumez, dar am fumat cu vreme lunga in urma...insa o pipa tot as incerca...ideea e ca-mi plac aromele de tutun. Nici trabucul nu-l refuz...
    Cu behutura...eventual in irish pub m-as deda la unele, dar in cantitati ponderate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Of, fotografiile aceastea ar spune, daca ar putea mai mult decat o mie de cuvinte. Sunt convinsa ca fiecare pahar are istoria lui, povestea lui, fiecare pipa la fel, creionul, toate... Am construit cel putin trei povesti in minte, privindu-le. Foarte buna ideea de a le posta la rubrica aceasta, intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce de PACE ati "fumat", stimate !
    Noroc si ...happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  9. Da pandhora,se poate dar eu m-am lăsat.De pipă cu desăvârșire.Încep zilele altfel.

    RăspundețiȘtergere
  10. Așa-i CELLA,dar mai mult rece decât fum!

    RăspundețiȘtergere
  11. redsky2010,eu la vorbe îs foarte slab.Prefer imaginea.Mă cramponez pe vorba aia:o fotografie face cât o groază de cuvinte.Bună combinație,o fotografie și un Guinness!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. De ai știi tu,angi,de câte ori au fost ele pline!!! Da cred că arată mai bine pline.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc Alina.Sunt în colecție pahare pentru cel puțin trei ani,fără să folosesc un pahar de două ori.

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen,într-un fel Miercurea asta fără cuvinte este dare de seamă pentru o parte din păcatele mele! Astea au fost rezolvate.Pipele sunt nefolosite din Ianuarie 2003,după o folosință intensă și îndelungată,iar paharele nici ele nu mai sunt abuzate :).

    RăspundețiȘtergere
  15. sophie,deja nici eu nu fumez din Ianuarie 2003,după ce am fumat de toate pentru toți peste 35 de ani.Adevărat aromele de tabac pentru pipă sunt speciale,nu le-am uitat.Behutura vorba ta îi bună,cu măsura și măsura să fie...măsurată.

    RăspundețiȘtergere
  16. Digodana,așa-i.Aproximativ o treime din paharele din colecție ar spune povești de pe oserul Clujan,iar restul din toată lumea.Pipele s-ar plânge că zac fără folosință de un timp,iar creionul(ce spirit de observație ai!!!)e parte din altă adunătură.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nima,am fumat Pace,cât mi-au luat plămânii până acum vreo 8 ani.De atunci pe ici pe colo puțin pasiv.Noroc și mulțumesc happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi plac pipele, pe unde le vad, le admir. Nu sunt fumator si nici nu am vre-o pipa, dar imi plac. Au ceva anume. In legatura cu comentariu de pe blogul meu : eram pe Nil, pe un vas de croaziera. Este o nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  19. Norocel, de ziua voastra si ...la mai multe...pahare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu as numara si paharele si pipele si chiar si sticlele de bere care stau la rece. :D Daca tot ne-am apucat de inventar...

    RăspundețiȘtergere
  21. hmmm... miros de tutun de pipă? adică perfecţiunea mirosului!
    dacă mai pui şi un strop de coniac, chiar nu mai este nevoie de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  22. Se spune ca fumatorii de pipa sunt cei mai rafinati si sanatosi dintre fumatori :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. cred ca merg si 44 pahare de ... bere. si mie imi plac pipele chiar daca nu le folosesc; au un aer aparte

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin Comba,bun venit pe blogul meu.Am fost fumător acum deja nu mai fumez.Au rămas,pipele, colecție ca amintire.Se potrivesc cu colecția de pahare de bere.Felicitări,casă de piatră și să aveți mult noroc în viață.Sănătate și fericire !!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mulțumesc pentru urare minoki.Da da caut în continuare pahare!

    RăspundețiȘtergere
  26. Inventar zici,Carmen? Nu-s numărate pentru că un colecționar nu-și numără „comorile”. Aproximativ, totul este aproximativ.Sunt în jur de 130-140 de pahare.Din păcate mare parte ambalate în cutii din cauza lipsei de spațiu.Trebuie să continuăm să locuim în casă.N-avem unde ne muta :) :)!

    RăspundețiȘtergere
  27. psipsina combinația este foarte îmbietoare,dar voi fi nevoit să mă mulțumesc cu coniacul.După ce am renunțat de bună voie și ne silit de nimeni la fumat,nu voi reveni.Coniacul va trebui să se mulțumească singur,cu mine doar:(
    Bun venit la noi la blog!Mulțumesc pentru timpul petrecut aici și sperăm că vei reveni.

    RăspundețiȘtergere
  28. zâna,rafinați poate dar sănătoși nu-i sigur.Cu toate că se știe că hârtia țigărilor fumate este mai dăunătoare decât tutunul,nu-i sănătos să fumezi nici pipă.

    RăspundețiȘtergere
  29. Merg,Sophie,și 44 de pahare...de bere,da-s cam multe într-o singură ședință :D.Trebuie să fie o ședință mare,o adunare generală !!!

    RăspundețiȘtergere